Inlägg från: Anonym (fler historier) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fler historier)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

kom in med fler historier nuuu, vill skratta lite!! puffelipuff!

Anonym (Spring!) skrev 2012-07-25 15:37:55 följande:
    Sket på mig i fredags, på väg hem från affären. Hade handlat och hämtat ett paket, så jag hade en del att bära. Hade väl någon kilometer kvar när det började köra runt rejält. Funderade allvarligt på att gå in i närmsta park och huka mig, men där är villor runt omkring och ganska glest mellan träden, så jag bestämde mig för att knipa och småspringa.

När jag hade sådär hundra meter kvar kände jag plötsligt att trycket lättade. Skönt, tänkte jag, tills jag insåg VARFÖR det lättade. Jag hoppades innerligt att barnen inte skulle vara hemma, eller ha någon kompis där. Nädå, sådan tur hade jag inte, de stod i hallen när jag kom hem. -Ställ in maten i kylen, mamma är jättekissig, väste jag och slank in på toa. Uäääh, en stor klick kanelglass i trosorna Skrikandes. Tack och lov hade jag ett ombyte i skåpet på toa, så det var bara att duscha och byta om. -Oj, jag blev så svettig av promenaden så jag fick hoppa in i duschen, sa jag sedan till ungarna. Vill ju inte att de ska få men för livet, de stackarna...
    Haha kände du inte att det rann ut i trosorna?
    Michael 087 skrev 2012-09-19 16:01:31 följande:
    Haha, jag är expert på såna. Första gången var när jag delade ut morgontidningar. Fick en plötslig magkörare och var tvungen att ta mig ner i källaren i huset jag var i. Som tur var hade jag ju tidningar. Just när det exploderade ur magen läste jag tidningens slogan "folket trycker på". Hade jag inte redan suttit ner hade jag nog gjort på mig igen.
    Hahaha jösses.. hur lyckades du ta dig in i källaren då?
    Anonym (kul tråd) skrev 2013-02-26 11:47:37 följande:
    Min man råkar alltid ut för en massa toaolyckor, som han återger för mig. Han jobbade ett tag i Newcastle, England, och där jobbade även många indier. Indier verkar ha problem med sina magar, troligen pga deras mat. I alla fall, min man skulle gå på toan, ser inte lappen som sitter på dörren, utan öppnar och kliver in i båset. Ryggar tillbaka,och är liksom helt chockad, någon hade bajsat sönder toaletten så totalt, att det sprutat på väggar, golv, hela skålen är full. På lappen stod det att Toaletten var avstängd... stackars städare... Å hur sjutton lyckas man skita ner en toa så totalt?
    Ahahahahahahahaha :D
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat