Inlägg från: Anonym (Loft-skitarn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Loft-skitarn)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Vart AKUT skitnödig en gång i stallet,naturligtvis fanns ingen toalett,och dyngstacken bestog av en öppen släpvagn ute vid vägen,så det var inget alternativ. Jag hade hovslagaren ute,och jag fick verkligen fullständig panik,om jag hade varit ensam så hade jag ju kunnat sätta mig inne i boxen och mocka bort det sen,men nu var det ju inget alternativ. Funderade på om jag skulle säga till hovslagaren att jag glömt plånboken hemma och lär cykla hem och hämta den (ca 1 ½ km) men insåg snabbt att det skulle jag aldrig hinna,så jag frågar om det är ok om jag springer upp på loftet och packar hö,för jag hade bråttom i väg sen,och det var inget problem,hästen var ju så snäll så! Jag springer upp för trappen och svetten lackar,och jag känner mig alldeles grön i ansiktet, och börjar knäppa upp ridbyxorna.

Jag springer till bortre delen av loftet,för där slängde vi bara skräphö,sånt som var mögligt/dammigt/luktade konstigt,sätter mig på huk mitt i högen,och guuuuud vad underbart skönt,tack och lov så hade jag massa papper i fickan (lite allergisk,så hade snytpapper med) så jag kunde torka mig bra och allt.

Knäpper upp byxorna och packar hö,när jag nästan är klar så känner jag att det blir ännu mer akut verkligen,hinner knappt få av mig byxorna,och definitivt inte bort till den bortre delen på hö högen,men hinner iallafall nästan fram,sätter mig,och nu skiter jag bara vatten,i mängder! Samma visa igen,torka,gömma pappret i hö högen,sen packa klart och gå ner.

När jag ska hänga hö påsen på dörren så ser jag att min senaste "hög" (pöl) runnit rakt genom planktaket och ner på stallkompisens hästs täcken som hon hade packat för helgen då hon skulle och tävla,och jag får panik,för jag kan inte börja torka när hovslagaren är där,så står och funderar hur FAN jag ska göra, täcket var dessutom ljusgrått,så det syntes ju tydligt!

Får ÄNNU mer panik när jag inser att hon kommer inkörandes på uppfarten! Jag låtsas inte om det,utan börjar prata nervöst med hovslagaren om jag vet inte vad. Tjejen kommer i allafall in,hejjar och pratar glatt tills hon stannar upp mitt i en mening,och skriker ; Men vad faaaan,NEEEEEJ,nu har katen varit inne i stallet igen och skitigt på mitt täcke!!! Men usch,det är ju helt FÄRSKT också!!!!!

Hon frågade oss om inte vi såg det när vi endå stog nästan där,men jag svarade att jag varit uppe och packat hö,och hovslagaren svarar, Näää,men jag tyckte det börja lukta skit för ett litet tag sen,men jag har inte sett till nån katt,så han lär väll ha smitit förbi när jag slog på skon då!

Behöver jag säga att jag höll på att dö???

Men det var iallafall inte lika illa som min kompis jag hade för länge sen! Hon hade nyligen träffat en kille,och hon skulle sova där för första gången,han är inne och duschar,och hon blir akut skitnödig efter maten och ciggen,hon får verkligen panik,och vet inte vad hon ska göra,hon vill ju inte stressa på han och erkänna att hon var skitenödig,så hon tänkte att om hon höll sig ett litet litet tag så kanske han skulle hinna klart,och hon kunde smita in. Tiden går,och svetten börjar lacka,och han står fortfarande i duschen,och hon ger upp och inser att hon måste skita NU! Han bodde i lägenhet med massa massa insyn,speciellt i köket,så hon kunde ju inte sätta sig i vasken heller. Hon sliter fram en stoor kastrull,springer in i sovrummet,går och sätter sig bakom dörren (för att ingen skulle kunna se in) och det bara sprutar ur henne i kastrullen,i samma sekund så hör hon att pojkvännen stänger av duschen,och hon försöker avsluta,men det går inte,det bara krampar och sprutar.

Tillslut får hon stopp på den,torkar sig med hushållspapper,slänger i kastrullen,och sen ner med allt i en påse,sen går hon ut och slänger det i soptunnan,sen skyndar hon sig in igen,men då står pojkvännen i hallen,han frågar naturligvis vart hon hade tagit vägen hon skyllde på att hon hade varit ut på en snabbrök bara,hon hade inte ens ciggaretterna med sig, men tack och lov så hade hon ju rökt innan så hon liktade ju säkert fortfarande rök!

Det vart inte så mycket mer mellan dom två,så han hade aldrig hunnit fråga efter sin kastrull,men jag antar att han letade säkert efter den både en och två gånger,en stor kastrull är ju inget som man lätt tappar bort,och tydligen så hade han inte så mycket kastruller och stekpannor heller,så ja,han lär ju ha undrat.

Jag skrattar fortfarande åt tanken att hon sitter där,liten och smal som hon var,BAKOM en dörr och skiter i en kastrull! Hahaha!

• Anonym (Loft-skitarn)

Höll på att skita ner mig i dag!Förvånad

Käkade lite kött och pommfrites,ca 40 min senare så känner jag hur det verkligen trycker på,tar mig till toaletten och tömmer magen,sååååå skönt!

Nån timme senare så känner jag hur det bubblar till ORDENTLIGT i magen,var nära att släppa en fis,men precis när den håller på att slinka ut så känner jag hur varm jag blir i magen,jag får panik,för nu hade jag ju nästan lovat skiten att det skulle få komma ut,och magen protesterade med ett högljutt bubbel! Jag känner att jag måste ta mig ner på nedervåningen,för det som komma skall ska inte min älskade sambo behöva lyssna på. Jag försöker springa ner för trappen med skinkorna så ihoppressade så jag knappt kan röra mig,känner liksom hur det börjar ta sig ut nästan,när jag väl kommer ner så snubblar jag till över hunden som ligger framför brasan,och slappnade av i skinkorna för en hundradels sekund,och då kommer svedan i anus,vilket betyder att det är snart är ute och stämplar i trosorna,skyndar mig in på toa,tack och lov hade jag bara mjukisar på mig,och sambon hade lämnat toalocket öppet,annars så hade jag skitit ner mig!

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat