Anonym (mega pöl) skrev 2011-01-28 22:42:23 följande:
Haha, har skrattat så jag har magknip nu!
Har även själv tre skit historier att dela med mig.
Alla är med min nuvarande sambo!
Första gången det hände, var ganska i början då vi hade sex. Jag överst. Plötsligt får jag magknip, och känner att jag måste fisa. Sa ingenting till sambon, utan började fnittra. Han undrade vad det var för fel. Min mage började knorra högljutt. Därefter kom det. Världens brakare. Då började jag skratta allt för mycket, så jag kissade på mig.. eller ja, OSS. Han låg ju ner på sängen, jag satt gränsle.. PANIK! Båda asgarvar!
Jag lyckades ta mig bort från sängen, och vad ser vi inte då? Jo, bajs! Jag hade alltså bajsat en klump då jag pruttade!! Dumt nog så frågade jag sambon "var det du?"
Hahahahah... Vi har skrattat åt händelsen fleeera gånger.
Andra gången vi var med om en bajsolycka, var för ca 8månader sedan. Vi hade ätit tacos, som får min mage att slå bakut! Jag satt på soffan medans sambon diskade. Kände att nu bubblar det till i magen. Samt började svida i rumpan. Vi hade toalett på nedre våningen, och vardagsrummet var på övre. Aldrig i hela livet att jag skulle klara av att gå ner till toaletten.
Plötsligt kom fisen... och det rann lite i byxan. Då började jag springa mot dörren. Hann halvvägs igenom vardagsrummet, känner att nu måste jag skita. Kan inte hålla. Drog ner byxorna, och sätter mig ner på huk. Det sprutar överallt. Katastrofal diarré. Sambon hörde världens skratt och "plaskande". så han kom till vardagsrumsdörren. Hans min, och reaktion.. den fick mig att skratta hysteriskt! Sitter där, mitt på vardagsrumsgolvet, ner på huk och skiter diarré. Pölen var väl 1m x 1m. Gigantisk!
Jag rusade tillslut droppandes ner till toaletten, och sambon tvättade golvet. MED DISKTRASAN!!
Sambon har retat mig efter det MASSOR! Han förstod inte hur allt det fick plats inuti mig!
Tredje gången var förra sommaren. Då vi var hemma hos min mormor. Jag vågade inte gå på utetoan, och det fanns ingen annan fungerande toalett, än den som fanns i mormors hus. Vi sov i gäststugan ute. Bestämde mig för att hålla mig tills på morgonen.
Sambon och jag låg och kramades på natten, och började leda mot sex... kände hela tiden att magen var i uppror.
Vår hund sov i sin bädd precis nedanför vår säng.
Vi hade hunnit få av oss kläderna, och min mage vrålade. Jag börjar panikskratta, och känner att NU kommer det. Sambon får panik och är rädd att jag ska skita ner sängen. Så han knuffar ner mig från sängen.
På vägen ner, (ramlade med rumpan före) sprutlackerade jag väggen, våra väskor och HUNDENS SÄNG!! Tur att hunden hann smita ner under sängen.
Herre gud vad jag skrattade, och hade ont i magen, och panik! Dessutom så hade vi ju inte rinnande vatten!!
Så sambon fick ta en handduk, och gå ner till ån nedanför stugan. Jag satte mig i kalla bastun, och torkade mig. Tillslut insåg jag att jag måste till huvudhuset.
Luktade skit och benen nerbajsade.
Ja, jag är nog en riktig skitrumpa. Vet inte hur jag lyckas. Och allt med samma man! Han är dock en ängel som står ut!
Tur att han saknar luktsinnet!
Shit jagdööör av skratt ....IGEN..så många gånger jag försökt läsa denna tråd. Inte roligt för er..men shit va jag skrattar..får sitta och knipa för att inte kissa på mig;) Tack för att ni delar med er!!