Inlägg från: Anonym (haha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (haha)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

hahah asså ja skrattar så jag gråter..
    jag har faktiskt inget eget bidrag vilket är konstigt med min problem mage men därimot har min mammas kompis råkat ut för en skitolycka..minst sagt.

Min mammas kompis älskar afrika och bestämde sig för att åka dit för att bo och leva med afrikanerna under ett halvår. Hon åkte ut till en landsbygd och bodde i hyddor med afrikanerna.
    Hon blev dessvärre riktigt sjuk under en period, med jätte hög feber frossa illamående och stora magproblem.
    hon var så dålig att hon inte ens kunde gå på toa. Hon låg ned på golvet och sket på sig i vartannat. alla afrikaner var så hjälpsamma och gav henne massa olika örter och försökte hjälpa henne. Dom satt och vaka henne medans skitet rann ut från hennes rumpa. Hon berätta att hon har ALDRIG skäms så mkt som hon gjorde då men hon var ju så sjuk så hon orkade inte bry sig egentligen. Dagarna gick och hon blev bättre. En sen kväll insåg hon att hon faktiskt kunde gå på toa själv. Nöjd som hon var gick hon ut i mörkret för att hitta ett hål i marken som dom har som toalett där. Efter ett tag hitta hon hålet och hon satte sig på huk för att skita. Hon kände sig såå stolt att hon nu kunde skita "själv" och utan en massa folk som titta på. Men vips så tappa hon balansen och föll ned med rumpan före i hålet. Hålet var inte litet utan det var lika djups som henne själv. Ni kan ju tänka er vad som var i det där hålet, vill kanske inte gå in på detaljer med ca 50 afrikaner använde sig utav den toan. Hon var iallafall helt neddränkt med en massa olika odörer och skulle fort och tyst hasa sig upp för att springa hem utan att väcka någon och det skulle ju bli väldigt pinsamt om hon blev upptäckt.
    Men saken var den att hon kunde inte ta sig upp. Tillslut efter ett tag insåg hon att hon måste få hjälp.
    Hon börja skrika för fulla muggar "HELP" HEEEELP" efter en stund kom det ett gäng med nyvakna afrikaner som titta ned på henne med chockerande miner, och det var ju givetvis samma afrikaner som hade vakat över henne innan.
    Dom hjälpte henne och hon sa att hon har aldrig känt sig så liten och bortgjord som hon gjorde då.

hahaha

• Anonym (haha)

sen har ja en annan historia som jag läste för många årsen i en blaska, den hette nått i stil med "det pinsamaste jag har gjort" så det var massa historier som läsare hade skickat in. jag vet inte om den är sann men om den är det så är den ju rätt hemsk.

Det handla om en tjej som hade träffat en kille som hon var riktigt kär i.
    Hon var hemma hos honom och sov sedan över där.
    Under natten vaknar hon av en obehaglig känsla och inser att hon har skitit på sig i sömnen. och det var inte lite heller..
    HELA sängen var täkt av hennes diarre och hon kollar på killen och ser att även han hade gosat ned sig i bajset.
    Hon får panik och väcker killen för att berätta. Han vaknar upp och i stundens panik skriker hon till killen "vad har du gjort?" "du har skitit ned hela sängen" Han vaknar upp och ser hela sängen med skit... eftersom dom inte kände varandra så bra så skämdes han rejält och bad  sååå mkt  om ursäkt för att sen sanera hela sängen med HENNES skit.
    Enligt historien blev dom tillsammans sen men hon berätta aldrig att det var hon som sket ned hela sängen den natten...

• Anonym (haha)

ooh jag kom på en till.
    Detta råka två av mina killkompisar utför.
    Det var mitt i rusningstrafik och dom satt på en fullproppad spårvagn ganska långt bak.
    Där satt även alkis som helt plötsligt kände för att göra sitt behov. Han Hasa ned byxorna satte sig på huk och sket i en plastpåse. Folket på vagnen flydde fram i vagnen i förskräkt och för att inte känna lukten av alkis bajs.
    Han satt och sket helt ostört som det vore att han satt på en toa. Han satt säkert och sket i 10 min. När han var klar drog han upp byxorna, knöt ihop plastpåsen och höll påsen sedan i handen. Vid nästa hållplast öppna han dörren och kasta ut påsen vid en hållplast med massa folk. han satte sig sedan ned för att åka vidare.

haha så sjukt.

• Anonym (haha)

Som jag har skrattat!

Min man bajsade på sig en gång. Jag skrattar fortfarande så jag gråter när jag tänker på det. (Hemsk jag är!)

Vi var ute i en lekpark tillsammans med lille sonen. Vi skulle ha picknick. Så säger maken att han behöver gå hem för han är bajsnödig. Jag fattade väl inte att det var urakut, så jag sa åt honom att ta med sig en flaska vatten hemifrån. Tydligen var de få sekunderna som det tog mig att säga meningen för mycket, men det visste jag inte då. Maken börjar sammanbitet gå mot den lilla skogen som han måste gå igenom för att komma hem till oss. Jag fortsätter att leka med sonen.

En stund senare ringer telefonen och min vanligtvis så lugne make gormar i luren: "Bara för du skulle prata om den där jävla vattenflaskan hann jag inte ens in i skogen!!!! Jag har skitit så mycket att det runnit ner i skon!"

Sonen på två år lyssnar storögt bredvid och ropar med hög röst: "Har pappa bajsat i byxan?"

Jag skrattar så jag tjuter och maken erkänner att han hade ett behov av att skylla på nån och ringde mig och gormade därför. Funderar på om han ska ta med sig sonen om han skulle möta nån av grannarna så han kunde skylla bajslukten på barnet, men bestämmer sig för att gå hem själv. Hade tur och mötte ingen.

• Anonym (haha)

Jag satt och läste denna tråd igårkväll och skrattade så jag tjöt.

Måste sluta läsa, för jag får nästan tvångstankar, haha. Kände mig lite fisnödig på stan idag och tänkte genast: Nä det är nog ingen fis, utan det kommer att spruta bajs om jag släpper mig. Gaah!

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat