En riktig skitolycka, bokstavligt talat
Hahahaa......... jag har 2 st skithistorier
Den första var när jag och en tjej som jag knappt kände hade vart i en annan stad och sökt samma skola, så bodde hon i närliggande stad så vi tog sällskap i min bil hem. på vägen hem tryckte det på rejält och jag vad tvungen att stanna akut på en väg intll skogen. Där fick jag en skit-attack rent ut sagt och sa att jag måste bara pissa så hon satt kvar i bilen och väntade. men då väntan blev för lång när jag hoppat runt och lagt 6 st olika skithögar lite överallt på en väg och inte hade nått att torka mig med så hade hon gått ur bilen och letat efter mig och hittar mig och mina 6 skithögar jag satt illröd i fejset och fick fram att jag inte hade nått papper till hands så det tog lite tid. hon stog helt blickstilla och stirrade rakt ner i mina högar. sen vad den resan hem ganska tyst.
Den andra vad som en Jim Carrey historia. hahaaa..... jag hade träffat en kille och vi skulle hem till hans föräldrar och även hans bror bodde där med. när vi hade ätit så tryckte det på rejält och jag spanade efter en toa. Men det värsta vad att toan låg nära köket så den kunde jag inte sätta mig på för jag vad rädd att det skulle lukta eller att nån skulle gå in där efter mig. så jag smög ner på undervåningen och satte mig där i tryggt förvar - trodde jag!!
Jag satte mig på toan och gjorde mina behov och hör hur det knackar på toadörren. det vad killen och hans bror som stog utanför och ropade att gå inte på den toan för den går inte att spola PANIIIIIK!!!!!!! där hade jag suttit och skitit loss och det går inte att spola. Nääääääää skriker jag där innanför dörren, jag sminkar mig
okej då så säger dom och går iväg. jag försöker ändå spola vilket inte går. I min stora panik så fick jag lägga mig i toan och ta upp skiten med papper och sedan visste jag inte vad jag skulle göra av den så jag fick en utmärkt ide HAHAAHAHAHAAAAAAA........... toan hade ett fönster och jag gräver ner skiten i deras rabatt
jag öppnar fönstret och hänger ut genom det och börja gräva och DÄR ute står killarna och röker......... Och där hänger jag med massa skit i handen och vlll bara dööööööööööö.