En riktig skitolycka, bokstavligt talat
Det här talar till min barnsliga bajshumorsida! Jag skrattar av alla era inlägg!
Ok, mitt bidrag: jag hade en längre tid haft besvär med magen, ingen aning vad men jag var oerhört stressad under den här perioden och mådde mycket dåligt. Ibland fick jag så ont i magen att jag kallsvettades och det som kom ut var glansigt, poröst och luktade ÄGG! Troligtvis hade jag väl någon slags inflammation, eller nåt.
I vilket fall satt jag på tåget ifrån Stockholm till Sundsvall när jag känner att det börjar knipa i magen och ont gör det. Försöker hålla mig men det smiter ut några fisar i alla fall. Efter en stund undrar några i vagnen hur det kan lukta så mycket ägg i tågvagnen, om någon äter ägg eller om bistron serverar ägg??
Nu kan jag inte hålla mig längre utan går på toaletten och gör det jag ska under stor vånda, kallsvetten rinner och det gör det ur rumpan på mig också! När jag är klar så försöker jag spola men det åker bara inte ner, hur mycket jag än försöker! Jag spolar om och om igen, inget händer! Bajset ligger liksom ovanpå vattnet och stinker ägg, bara!
Till slut måste jag gå ut därifrån, jag hoppas att ingen ska märka att det var jag som bajsade, men utanför ståre förstås en jättesnygg kille som går in på toaletten direkt efter mig. Han stannar inte länge... och när han kommer ut får jag en lååååååång blick.
Egentligen inte mitt fel, jag ville bara skrika FÖRLÅT!!! Det var inte meningen! Jag vill inte lukta ägg!
Men vad f*n skulle jag göra? Jag låtsades läsa i min bok och räknade timmarna innan jag var i Sundsvall igen...