En riktig skitolycka, bokstavligt talat
Jag sov över naken hos min nya pojkvän. På morgonkanten började jag känna mig magsjuk men jag ville ju inte bajsa hemma hos honom. Jag tänkte vänta tills han vaknade och sedan rusa hem med någon fin ursäkt. Efter en liten stund får jag kasta alla mina intentioner överbord och smyger mig iväg mot toa. Plötsligt hör jag bara Pruutt! och jag känner att det kommer bajs mellan skinkorna. Jag överger mina inte lika fina intentioner och smygspringer ut i badrummet. Jag får gjort det jag ska, tvättar av mig och smyger mig tillbaka. Gud vad lättad jag blir när jag upptäcker att han sover som en sten och inte märkt mitt otroligt pinsamma (ropa hej innan man kommer över ån...)
En stund senare vaknar han ändå, vi kelar lite och sedan reser han sig för att gå och kissa. Han halkar i något. Jag undrar en sekund varför han tittar ner så fixerat.
"Va fan, det ligger ju bajs här! Jag har skit på foten." Jag känner det som att jag ramlar 100 meter ner och jag känner hur jag blir vit i ansiktet.
"Bajs...?", kraxar jag fram.
"Ja, på golvet. Är det du?"
"JAG!!??" (ändrar tonläge till ett ilte mer normalt) "Jag? Nej, absolut inte. Vad konstigt, den måste ha legat här i går när vi kom hem." (smart va...)
"Klart det inte låg en stor bajshög på golvet igår när vi kom hem."
"Det är inte du då?"
"Klart det inte är jag, jag skulle väl fan inte bajsa på golvet. Åh vad äckligt, jag måste gå och tvätta av mig." Så hoppar han på ett ben till badrummet...
*genomskådad*