• Orustbon

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Helt underbara historier... Jag har skrattat så att jag ont magen och tårarna har sprutat... TACK!!!
    Jag har själv ingen bra historia som jag råkat ut för att dela med mig.

Min sambo däremot råkade ut för en incident för några år sedan, som jag kan med att dela mig mig eftersom jag håller honom anonym ;). Han hade besökt en restaurang och ätit en god middag, istället för efterrätt beställde han in några ostar. Vissa ostar bör man vara försiktig med att äta kanterna. I detta fall åt han kanterna med stort behag och lämnade restaurangen både mätt, nöjd och glad. Tillsaken hör att han var på jobb i en annan stad och bodde så på ett av stadens hotell. Väl framme på hotellet känner han är något är fel, väldigt väldigt  fel  och försöker hålla igen för allt vad tygen håller och skyndar mot hissen. Strax innan han får i nyckelkortet i dörren släpper alla  spärrar och som skjutet ur en kanon lämnar allt maginnehåll honom.. Hur det såg ut runt omkring honom på golvet utanför hans hotelldörr, ja det har han aldrig velat berätta för mig om. Men byxorna har jag aldrig sett sedan dess... 

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat