En riktig skitolycka, bokstavligt talat
Haha! Jag kom på en rolig grej nu.
Jag och min sambo hade flyttat ihop några månader tidigare, men vi var fortfarande lite pryda, så ingen av oss talade om när vi skulle skita osv.. Tjejer skiter ju inte ;)
En gång kom vi hem och hade druckit på kvällen. Så gick jag in på toa och sket, och så blev det STOPP i avloppet! Jag höll på och dog! Jag kan inte tala om det för honom, han ska väl inte se mitt bajs!
Så jag gick ut och låtsades som ingenting.. hoppades att han inte skulle gå på toa. Så blev det strömavbrott, och jag blev kissnödig. Han sa samtidigt att han måste nog gå och skita (han hade ju druckit, så skämdes tydligen inte). Jag tänkte bara "Nej nej nej!" Han sa att jag kunde gå och kissa först.
Jag sa att jag är mörkrädd (har inget fönster på toa) Så jag skulle gå ut och kissa istället. "Ok, då skiter jag så länge" sa han. Så jag gick ut och kissade, och sen kom jag upp igen. Han sa ingenting. Vi gick och la oss, och nästa morgon skulle han kissa och skrek "Vafaaan! Vad har hänt?!"
Och jag min fegis sa att "Det var du älskling, du bajsade ju inatt!" och han sa "Ja justja, det gjorde jag ju.. shit, jag har inget minne av att det blev stopp i toan!" Och sen rensade han det. Min skit simmade runt där tillsammans med hans. Han tyckte att han hade visst bajsat jävligt mycket.
Då hade han alltså gått in i mörkret, satt sig på toa och skitit utan att se att det redan var stopp xD
Ungefär ett år senare berättade jag för honom att det egentligen var jag, pinsamt då, men nu skrattar vi åt det xD