Inlägg från: Anonym (så pinsamt!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (så pinsamt!)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

HAHAHA!
    Fan så pinsamma såna här historier är, men förbannat roliga!!!

Jag praktiserade i en liten butik i 2 månader en gång och av nån dum anledning så skulle chefen alltid sticka iväg när vi jobbade tillsammans och på nåt jävla konstigt sätt så blev jag alltid bajsnödig så fort han gått utanför dörren! Det var såå jobbigt att stå där och hålla sig och inte veta när han skulle komma tillbaka. Jag fick absolut inte lämna kassan obevakad, så jag hade ju inget annat val än att vänta på honom!

Så en dag gick det inte lika bra att hålla sig.. Jag stod där och kämpade för kung och fosterland med att hålla kvar bajset, men till slut så kände jag hur det rann ner mellan benen på mig - åh nej!

Jag hade heller inte lärt mig att prata ordentligt med min pojkvän om det där med kiss och bajs (haha), så att ringa till honom och be honom komma med rena kläder var inte det lättaste! Dock under massa skratt och retsamma kommentarer så kom han med rena kläder och chefen kom tillbaka och jag sprang fort som fan in på toan med kläderna och tvättade rent mig (och gick på toa) och så skickade jag hem pojkvännen med äckelkläderna!

Som tur är så hade det ju inte läckt nåt riktigt bajs, det var bara vätska som runnit ut, men det luktade ju lika illa för det! Usch, det var det allra värsta jag varit med om!

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat