En riktig skitolycka, bokstavligt talat
Åhh jag dör, detta är den roligaste tråden jag någonsin läst!
En av mina bajshistorier är från när jag som 18-åring tillbringade en sommar hos min kille och hans familj. Jag bajsade aldrig hemma hos andra (särskilt inte min kille) men eftersom jag skulle vara där hela sommaren var jag till slut tvungen. Jag passade på medan hela familjen var ute och jobbade i trädgården, då satt jag på toan säkert en halvtimme och la VÄRLDENS största korvar eftersom jag hållt mig 5-6 dagar. Det var hur skönt som helst att äntligen få vara ifred och bajsa. Tills jag skulle spola.
Givetvis blev det stopp i toan av mina megakorvar (och papper) så istället för att spolas ner fylldes toan upp till kanten med vatten och korvarna flöt ovanpå. Jag försökte med toaborsten att få bort stoppet men det gick inte. Jag väntade på att vattnet skulle sjunka undan så jag skulle kunna försöka spola igen men inget hände. Jag var helt kallsvettig och ville DÖ av skam och förnedring!
Jag kallade upp min kille till hans rum och förklarade gråtande vad som hänt (jag ville DÖÖÖÖÖÖÖ), och han sa att han var tvungen att be sin pappa om hjälp för han klarade inte att lösa såna stopp. Jag fick min kille att svära på att säga till sin pappa att det var han som varit på toan. Jag tror ju självklart att pappan förstod att det var jag men han sa aldrig nånting efter att han fixat stoppet.
Jag fick alltså min kille till att låtsas som att det var han som orsakat stoppet, bara för att jag inte klarade av vetskapen att hans pappa skulle fäktas med mina skogshuggar-korvar och tänka nåt i stil med "Det var värst vad flickan kan!".....