Inlägg från: Anonym (shiiit!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (shiiit!!!)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Fan du har räddat min kväll Sitter och asgarvar här trots att jag verkligen förstår hur jäkla fruktansvärt detta måste ha varit för dig... Men guuuud, jag kan knappt skriva som jag garvar!!!
    Tänk dig när 3-åringen kommer till dagis (om h*n nu går där förstås) och berättar att morsan sket i skogen och doppade händerna i det När fy tusan tycker synd om dig men vi är inte mer än männsikor... Skulle kunna hända vem som även om det nog är de flestas mardröm {#lang_emotions_cool} Tack för att du delade med dig av denna "skithistoria" - min trista kväll är som sagt räddad

• Anonym (shiiit!!!)
    Anonym skrev 2010-04-19 00:50:39 följande:
    HAHAHAA Jag känner så väl igen mig i ditt magproblem :P Min mage är lika dan! Dock inte lika roligt när man väl är i  den sitsen att man dock inte han hålla emot :/Jag hade precid träffat min nuvarande sambo. Vi var då hemma hos honom och hade ätit glass. Min mage tålde tydligen inte de :/ Jag frågade om jag kunde låna hans bil för jag måste hem på toaletten :P Han frågade givetvis varför jag inte kunde låna hans toalett. Vi hade varit vänner ett tag så jag skämtade till de hela lite och sa att jag verkligen måste hem.Jag satt mig i bilen och funderade över hur jag skulle klara av att hålla  mig hela vägen hem. Jag kom samtidigt på att de var helt omöjligt! Ringde i panik  min pappa och hörde med honom om han var hemma  för jag behövde verkligen gå på toaletten! Han sa att han var de så jag körde i en racerfart dit. Väl på gården kunde jag knappt gå ur bilen. Skyndade mig. Till min fasa var dörren LÅST! Jag bankade och bankade men ingen öppnade.  De hela slutade man att jag fick slänga mig mitt på gräsmattan, dra ner byxorna... Och ja, jag behöver inte nämna vad som hände... I samma ögonblick kom jag då på att jag måste ju torka mig med något! Hade inget papper så jag fick dra på mig underkläderna och byxorna. Ringde då till pappa irriterad över varför han inte öppnade! Han hade somnat. Jag slängde mig in i duschen. Kom då på just då att jag inte nya kläder. Min mamma och pappa är skild. Så mitt i natten fick jag även väcka hela mammas familj, sa något med att en mensolycka hade inträffat och att jag måste låna och byta några kläder.Hade jag berättat att jag hade bajsat på mig på pappas gräsmatta för att jag inte ville gå på toaletten hos killen hade dom väl tyckt jag var knäpp!Men min panik slutade inte där! Eftersom jag hade åkt till min mamma och lånat kläder så kom jag ju på att jag hade satt mig i bilen med samma kläder som innan olyckan. Tack och lov hade inget kommit i bilen. Men hela den här turbulenta grejen hade jag ju kunnat slippa om jag hade gått på toaletten hos min kille.De var en av alla sjuka grejer mina magproblem har orsakat.
    Haha tänk att sådan här skithumor kan vara så jäääkla kul

Jag råkade också ut för en skitolycka när jag var i tonåren...Sov över hos min mormor och morfar några nätter och hade då mens ({#lang_emotions_yell}), blir också sååå kass i buken då{#lang_emotions_embarassed}. Jag vaknade av att jag trodde jag skulle skita på mig, kunde inte röra mig för då skulle det komma liksom, ont gjorde det och svetten lackade om mig... Måste bara på toan och det NUUUU. Toan låg ju bara rakt över hallen så inte särklit långt, men när jag krypit fram, ut i hallen (i hopp om att ingen skulle vakna och se mig{#lang_emotions_dreamer}. Så tog det tvärstopp, skiten bara kom (Sov naken), kom över mormors nyinköpta långa rosa hallmatta{#lang_emotions_money_mouth}.. PINSAMT!!! Bara förnamnet Jag förökte rengöra så gott jag kunde men fick ju inte bort allt.... och det stank ju skit i hela huset kändes det som...

På morgonen såg mormor fläcken direkt och undrade hur i all sin dar den hade hamnat där... jag skyllde på att hunden sket inne och jag såg det när jag skulle på toan så jag försökte ta bort det.... Hon såg väldigt skeptisk ut för vår hund gjorde aldrig något inne.... Vet inte vad hon faktiskt trodde men jag låtsades som inget hade hänt

Inte lika kul som era skithistorier men väl en skithistoria
  • Anonym (shiiit!!!)
    Anonym skrev 2010-04-19 09:33:12 följande:
    Hur fasiken klarar du att sova naken när du har mens? Blir det inte blod överallt?
    Hehe, ja du det undrar jag också idag mååånga år senare Jag hade ju tampong, men idag använder jag inte det nattetid och därmed sover jag inte naken, hade inte gjort det även om jag haft tampong... inte alls bekvämt
  • Anonym (shiiit!!!)
    Anonym skrev 2010-04-19 18:34:22 följande:
    Ja jag har en historia...på vägen till jobbet en decembermorgon, på landsväg så fick jag panikont i magen och fick stanna bilen och sätta mig i snön och skita vid kyrkan.Torkar, kommer tillbaka... bilen startar inte. Får ställa mig på vägen och lyckas stoppa och skrämma livet ur en kille med en pick-up. Han ställer sin bil emot min och kopplar på startkablar och när han gör det så har han helljuset på...så han lyser rätt på, med fyra starka lampor, på min stora, lösa skithög som ligger tillsammans med toapapper i snön! Dessutom fick jag bajs på ärmen, eftersom det var mörkt och jag ingenting såg...En annan gång, fast motsatt, en sommar, händer samma sak och jag får skynda upp i skogen bakom en sten... när jag sitter där på huk så känner jag hur det börjar svida på fötterna i sandalerna, och klia, massor! Tittar ner och inser att jag sitter bland RÖDMYROR! Aj, aj, aj, bara bajsa klart och stampa och springa!
    Hoppas inte myrorna hann ända upp i baken på dig, de blev väl förbannade för att du sket i deras bo!
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat