• Anonym

Bajs sex, när är det slut?

KalleKn skrev 2010-04-14 19:10:32 följande:
    Vad folk tycker är sjukt skulle väl jag säga men.... och det baseras ju enbart på moraliska värderingar som man oftast får i sig via indoktrinering.
    Indeed. Det gäller ju även definitionen av vad som avses med att "skada" någon.
  • Anonym
    MickeN1973 skrev 2010-04-14 19:59:48 följande:
    De tycker tycker säkert att det är skithärligt... 
    HAHAHA aaaa säkert. Ordagrant, undrar hur en sån avvikande person hittar en likasinnad partner? På krogen liksom: Hej, jag e lite skitnödig, vill du följa med hem? Så den 1789:e kvinnan han frågar får han äntligen napp...
  • Anonym
    skoladan skrev 2010-04-14 23:07:48 följande:
    Men alltså, finns det inga gränser? Är verkligen allting OK? Varför i helvete skulle man vilja bajsa på någon eller ha någon som bajsar på en? Är inte bajs en avfallsprodukt som består till mer än 30 % av bakterier? Varför skulle någon vilja smörja in sig med en sådan avfallsprodukt? Det är precis som bara för att det kallas sex så är allt OK? I vilket annat sammanhang skulle man vilja få bajs på sig? Om någon skulle så mycket antyda att bajs skulle blandas in i sexet, skulle jag ögonblickligen resa mig upp och gå!
    Var har du hittat siffran 30% bakterier? Hur mycket av dom i sådana fall normal bakterieflora som alla friska människor har i tarmen?
  • Anonym

Står inget om 30% av bajset där och det är väl inget konstigt att det finns bakterier i tarmen som bryter ner födan. Det vet alla som gått igenom högstadiet.

• Anonym

Står inget om 30% fortfarande.

• Anonym
    Anonym (Idiottrött!) skrev 2010-04-15 01:55:58 följande:
    1 kg i tarmarna ungefär. Mer om du äter Immodium i 3 dagar. Mindre om du har diarré. Då får kolla hur mycket du äter och hur mycket du skiter på en dag. Väg allt, sen vet du. Annars får du ta lavemang, väg allt du stoppar i dig, sen väg skiten. Fasta först bara.
    Du håller bara på att ordbajsar här. Svara på frågan. Var kommer siffran 30% ifrån?
  • Anonym

ÅHHHHHH SPELA ROLL!!! Ät bajs då om du tror att det är såååå rent, whatever. ÄCKLIGT är vad det är, oavsett en liten skara på sisådär en halv promille som tycker det är helt okej att kladda runt med bajs.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-04-15 11:22:09 följande:
    ÅHHHHHH SPELA ROLL!!! Ät bajs då om du tror att det är såååå rent, whatever. ÄCKLIGT är vad det är, oavsett en liten skara på sisådär en halv promille som tycker det är helt okej att kladda runt med bajs.
    Det har inte med vad jag tycker om att göra eller inte. Men att sprida okunskap, där nån hittar på en siffra ur tomma luften är aldrig ok oavsett område.
    jfsebastian skrev 2010-04-15 11:44:40 följande:
    Inte faan vet jag. Jag har aldrig uppgett den. Fråga skoladan istället.
    Då kanske man inte skall argumnetera för något man inte alls vet nått om?
  • Anonym

Jaha. Så källan är? Det är fortfarande bara hörsägen det du kommer med.

• Anonym
    Anonym (hoppar in) skrev 2010-04-15 15:36:27 följande:
    Om det är hörsägen, vad är då inte allt annat man hör från experter då? Blir det mer sant eller mer av en källa om det skrivs ner? Man får väl ändå lita på att det man blir lärd på en sådan kurs som detta nu var, är sant?
    Det är så jävla lätt att kläcka ur sig nått och sen när man blir ställd mot väggen så kommer man med nått sånt här. Det kan mycket väl vara sant men lite källkritik ffs. Så utan det så är det bara hörsägen.
  • Anonym
    Mr Klister skrev 2010-04-15 15:58:24 följande:
    22% av ledande experter menar att hörsägen är en myt. Hela 84% av populationen misstror källkritik 14% av gravida mammor med tandlossning drömmer om att bli ställda mot väggen 67% av manliga överviktiga skoförsäljare med meriter inom amerikansk fotboll har en fobisk rädsla för rosa, håriga pumps 98% av debattörerna i detta forum tycker att bajssex är lite udda Om bajssex är så äckligt, varför är det så orgastiskt skönt att bajsa när man är sådär riktigt nödig? Kan det vara så det startade från första början?
    99,9% anser att dina siffror är osanna. Och 99,9% tycker det är skönt att skita när man är nödig men tycker inte att bajskorven är fräsch för det. Så what´s the point???
  • Anonym

Slänger man ur sig siffror hursomhelst så får man allt backa upp dom lite.

• Anonym

Åh, nu har vi gått in på stora versaler när man tilltalar varandra och följer upp med cirkelresonemang.

Varför jag hänger upp mig på siffror har jag redan förklarat. Det är så lätt att slänga ur sig en siffra och sen blir det till en "sanning".

Hur lätt vore det inte att backa upp det där om du nu har så bra koll?

• Anonym
    Anonym (Undrande) skrev 2010-04-16 15:14:06 följande:
    Oj oj oj oj, att det skulle bli ensådan här stor debatt av det hela trodde jag inte, haha.. Och vi va visst inte ensam om att undra, jag själv skulle aldrig få för mig att skita på min partner, även om jag tycker det är sjuuuukt skönt att bajsa när jag e extremt skit nödig, haha... Jag är helt införstådd med alla olika sorters olika läggningar som finns, och det accepterar jag, i alla fall det flesta, pedofiler folk som har djursex osv det accepterar jag absolut inte.. Det finns ju faktiskt vissa gränser. Men som någon skrev, skulle min partner börja snacka bajs sex så packar jag väskan och flyttar någon annan stans, att jag accepterar att andra gör det får ju inte mig till att gilla det, haha.. Men dessvärre har vi/ni egentligen inte kommit fram till något mer än frågan när tar oralsex slut... Men jag hoppas att här kanske kommer någon som håller på med denna sortens sex och kan förklara för oss alla när/hur och varför det tar slut. Ha en skön dag..=)
    Skrev ganska utförligt i inlägg #19 och avslutade det med en retorisk fråga när sex är färdigt. Det är precis som med alla annan sex. När man är nöjd. Trodde det var svårt att missa.
Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?