Inlägg från: Patricia Sandell |Visa alla inlägg
  • Patricia Sandell

Bajs sex, när är det slut?

Jag personligen är väl inget fan utav bajssex, wet eller liknande, men det mesta som ses som annorlunda men accepterat har en gång varit klassat som sjukt, homosexuallitet, BDSM. Så vad ska man se som sjukt Egentligen ? Sådant som anses äckligt, jag tycker isf att analsex borde förbjudas, det kan ju faktiskt komma bajs på snoppen= äckligt. :)

Men hur som helst, ja, det ses fortfarande som en psykisk sjukdom att tända på det, men nej, jag anser inte att det är värre än någon annan läggning.

Och för övrigt så tror jag nog inte att den som blir bajsad på skulle göra det frivilligt om personen i fråga tyckte att det var äckligt, tänk efter innan ni skriver...

• Patricia Sandell

Just det, och svaret på TS är att det precis som i alla andra sexuella akter är färdigt när man kommer, och inte när bajset har kommit utan när mannen och kvinnan/ kvinnan och kvinnan/ mannen och mannen har fått orgasm. :) självklart så kan man ju välja att avsluta det tidigare om man vill, precis som i "vanligt" sex.

• Patricia Sandell

Ja, man kommer, men inte utav att bajsa eller att bli bajsad på, utan utav sexet/ what ever som kommer efter, utav upphetsningen, som sexiga underkläder du vet. ^^

• Patricia Sandell

Ja, det finns folk som tänder på spyor, djur, bajs, kiss osv, listan kan göras Väldigt lång. ^^

Som jag har förstått det så är det inte så mycket bajset i sig, utan känslan utav att känna sig smutsig, använd, utnyttjad och känslan utav bajset, att det är mjukt och varmt, och det hela för dem ( vad jag har förstått, igen ) är antagligen mycket att de känner sig dominerade över, att den som bajsar har någon slags makt över den som blir bajsad på, det här är mestadels gissningar dock, jag har nämligen en nära vän som tänder på wet, så jag frågade helt enkelt honom vad som är så upphetsande med kiss och jag antar att det är ganska lika på så sätt. :)

• Patricia Sandell

Det var väl inte riktigt så jag menade, utan mer att det står på papper att det är en störning, blev lite fel där bara. ^^ och för övrigt så är nte jag utav den åsikten, jag bara menar att det faktiskt är så.

Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?