Inlägg från: Anonym (Undrande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrande)

Bajs sex, när är det slut?

Hejhej... Jag och ett par vänner kom in på denna diskution för ett tag sen.. Och frågan är som så här, när tar bajs sexet slut?
    Är det när bajsen är på väg ut?
    När man har lekt med den?
    När man har bajsat på varandra?
    Eller hur är det? När är det SLUT?

Hoppas på ett svar från någon kunnande person i detta ämnet, då jag själv aldrig har utfört det eller kommer göra det, är bara fundersam.

Mvh Jag och mina vänner..

• Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?
  • Anonym (Undrande)
    Anonym skrev 2010-04-14 09:54:50 följande:
    Ingen aning... När man har KOMMIT kanske?
    jo men vad räknas som kommit i denna situationen? När killen/tjejen har fått orgasm eller när bajsen kommer ut?
  • Anonym (Undrande)

Oj oj oj oj, att det skulle bli ensådan här stor debatt av det hela trodde jag inte, haha.. Och vi va visst inte ensam om att undra, jag själv skulle aldrig få för mig att skita på min partner, även om jag tycker det är sjuuuukt skönt att bajsa när jag e extremt skit nödig, haha...

Jag är helt införstådd med alla olika sorters olika läggningar som finns, och det accepterar jag, i alla fall det flesta, pedofiler folk som har djursex osv det accepterar jag absolut inte.. Det finns ju faktiskt vissa gränser.
    Men som någon skrev, skulle min partner börja snacka bajs sex så packar jag väskan och flyttar någon annan stans, att jag accepterar att andra gör det får ju inte mig till att gilla det, haha..

Men dessvärre har vi/ni egentligen inte kommit fram till något mer än frågan när tar oralsex slut... Men jag hoppas att här kanske kommer någon som håller på med denna sortens sex och kan förklara för oss alla när/hur och varför det tar slut.

Ha en skön dag..=)

Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?