Inlägg från: LalaAndTheBean |Visa alla inlägg
  • LalaAndTheBean

Gravida i Västerås trakten

Grattis till lillkillen Lololo!!!!

• LalaAndTheBean
    Mirre10 skrev 2010-10-12 15:55:45 följande:
    Åh tjejer ja är inte den som klagar annars men ligger här med feber sen igår em/kväll 38.5 hade 38.7 i natt. Känner mig som en säck.
    Läste på internet att de kunde vara infektion i livmodern . Har ringt sjukvårdsupplysningen och om febern går upp till 39 efter två Alvedon måste ja till akuten. :( usch ja blir orolig..

Hej oxox föresten :)
    Ush... det lät juh inge kul med feber... Hoppas den går över snart o att de inte e nån infektion i livmodern....
    Håller tummarna för dej...
  • LalaAndTheBean
    MadeByUs skrev 2010-10-13 01:44:50 följande:
    Nu är hon här :)
    23:37 101012 föddes vår älskade lilla Edda. Sitter fortfarande och njuter i förlossningssalen. Edda sover i min famn och sambon har däckat i sackosäcken :) Snart bär det av upp till BB för lite vila...
    Kram på er så länge!
    Åhhhh GRATTIS till lilla Edda...
    Hoppas att allt6 gått bra o att ni alla mår bra =)
  • LalaAndTheBean
    MadeByUs skrev 2010-10-13 13:51:48 följande:
    Det gick undan denna gång. Kom in 20.45 och hon föddes 23.37. Kunde gått ännu snabbare om jag inte krävt ryggbedövning... Först vägrade de sen hade de inget val...jag bestämde om jag säger så haha. Sen kom vi inte från förlossningen förrens ca 04.00. De hade inte tid. Det var tydligen helt galet denna natt. Många komplikationer och mycket folk så de fick neka folk att komma till V-ås.
    Har sovit 2 tim sedan 06 igår och längtar just nu bara hem. Sambon och storasyster är hemma och sover middag sedan är det dax för mig o lillasyster att åka hem!!! Så skönt !
    Härligt o höra att det gick undan =)
    Mirre10 skrev 2010-10-13 16:31:35 följande:
    Ja har fortfarande feber som kommer och går. Va på BVC idag och hon pratade om non typ av mjölkfeber men hon sa att ja måste söka hjälp om de inte försvinner så ja får ringa familjeläkaren i morgon . Har inte lika hög feber längre och den går ju ner med Alvedon .

Ja har iaf inte ont i livmodern så de känns skönt. Vi får väll se men de är irriterande..
    Hoppas hoppas den försvinner snart!!
  • LalaAndTheBean

Tanja Thim: 1 september, Ella
    Medusan: 7 september, Cornelis
    LalaAndTheBean: 15 september, Quinton
    Pyttet: 27 september, Annie
    Mirre10: 29 september, Julia
    Lololo: 8 oktober, pojke

--------------------------------------------

Familjen Rockström BF 22 oktober

• LalaAndTheBean

Mirre... yaaay skönt att febern e borta =)

• LalaAndTheBean
    Lololo skrev 2010-10-18 08:23:33 följande:
    är det nån mer som blivit snittad här inne???
    Jag blev snittad...
    bebbe2008 skrev 2010-10-18 12:09:53 följande:
    Hej får man hoppa in här? Bor i västerås och har en liten Otto som föddes 28/7 och Max som blir 2 i december.
    hej o välkommen =)
  • LalaAndTheBean
    Lololo skrev 2010-10-18 08:23:33 följande:
    är det nån mer som blivit snittad här inne???
    Jag blev snittad...
    bebbe2008 skrev 2010-10-18 12:09:53 följande:
    Hej får man hoppa in här? Bor i västerås och har en liten Otto som föddes 28/7 och Max som blir 2 i december.
    hej o välkommen =)
  • LalaAndTheBean

Mjuik: Tänker på er... Hoppas att allt ordnar sej... Styrkekramar

• LalaAndTheBean
    MigLin skrev 2010-10-22 12:32:14 följande:
    Igår kom vår efterlängtade Samuel efter två dygns värkarbete som tillslut slutade med snitt. vi mår bra och vilar upp oss på BB nu.

Mjuik, jag tänker på er och hoppas allt går bra nu. Kram
    GRATTIS till lillkillen...
Svar på tråden Gravida i Västerås trakten