Gravida i Västerås trakten
Näää jag har inte planerat att gå över tiden i så många veckor... frågan är bara om liten håller med mej där
Jag undrar sa flundra om det e på g för mej....
har haft verkar sen halv tio i morse....
Hoppas att det verkligen e på g nu... orkar inte mer nu med mitt skit bäcken =(
wish me luck...
Ingen liten än... men en MASSA värkar.... haft det sen lördas förmiddan.... var inne på förlossningen igår... o fick med mej lite piller eftersom jag inte sovit på 2 dar....
Slemmisen har släppt nu på morgonen oxå... så kankse kanske man har en liten knooos under dagen =)
Hej hej...
Jag är..... ÄNTLIGEN HEMMA!!!!
Efter en Låååååååååååååååååååååååååångdragen förlossning som sedan slutade med ett kejsarsnitt...
Kl 00.29 den 15/9 tog dom äntligen ut en "liten" kille på 52 lång o vägde 4475...
Nu ska det bara njutas till max =)
Tack tack =)
Han e snäll den lilla krabaten... men man hinner juh ingenting längre =)
Medusan: Fyfaaan lät juh inge kul alls det där... Jag hoppas att du mår bättre o att du snart får vara hemma med din familj... Sköt om dej o en massa styrkekramar!!
Hej tjejer!!
Hur har ni det med era små o ni andra med dom små i magarna? =)
Det var ett tag sedan man tittade in här... Verkligen fullrulle om dagarna =D
Börjar med att säjja GRATTIS Pyttet o Mirre till töserna =)
Allt går bra här hemma men lilleman har inte kunnat amma så att det blev så att jag fick pumpa, o eftersom jag pumpar får jag inte ut så mycket mjölk så att vi får köra en varieant med bröstmjölk i flaska samt ersättning funkar helt ok o lilleman äter som en häst. Han vägde juh 4475 när han föddes för snart 4v sen o han vägde i fredas 5100.
Ska försöka ge mej mera tid för att vara här lite mera!
Kram på er