Gravida i Västerås trakten
Umm Elias skrev 2010-08-24 12:55:01 följande:
aaa, vi fick en underbar liten flicka i torsdags Har inte orkat in här o skriva så mkt men hon vägde 3625 g och är 50 cm.. Åkte hem fr bb i lördags Kan lägga in min förlossningsberätUmm Elias skrev 2010-08-24 12:55:01 följande:
aaa, vi fick en underbar liten flicka i torsdags Har inte orkat in här o skriva så mkt men hon vägde 3625 g och är 50 cm.. Åkte hem fr bb i lördags Kan lägga in min förlossningsberättelse sen om ngn är intresserad Svampp skrev 2010-08-24 14:47:28 följande:
Jag sitter och klockar värkar sedan några timmar tillbaka. Var först väldigt osäker på om det var värkar, de gjorde inte så himla ont först, mest kändes det obehagligt, men nu börjar det kännas rätt mycket och de har blivit mer regelbundna iaf, i snitt ca 5-6 minuter mellan och håller i sig oftast runt 45 sek. Känns som att det kommer dröja ett bra tag till, de satte igång nån gång runt 5-6 tiden imorse tror jag, försökte sova men gick sådär.. Nu har jag iaf bett mannen börja avrunda på jobbet och handla med sig lite frukt på vägen hem. Får hoppas det håller i sig och sätter igång på allvar snart, nu vill jag ju inte att det ska sluta!Lycka till nu