Inlägg från: LalaAndTheBean |Visa alla inlägg
  • LalaAndTheBean

Gravida i Västerås trakten

Anna76 skrev 2010-05-21 19:35:44 följande:
     Förresten, 100 dagar kvar enligt FLs räknare -Tjoho!! 
    lova2010 skrev 2010-05-21 20:36:33 följande:
    Jag hade det i onsdags,
    Grattis grattis tjejer!!
    Om 9 dagar e jag me där =)
  • LalaAndTheBean

hehe nu börjar kanske den riktiga ned räkningen för er... en vecka kvar ca sen e jag där me =)

• LalaAndTheBean

Tur att man kan norpa karlarnas jackor =) Fick göra det igår ja me... jäkla regn =(

• LalaAndTheBean
    Tanja Thim skrev 2010-05-27 10:50:18 följande:
    Fy vad jobbigt, Jag fick foglossning i v. 15, inte roligt som tur är hjälpte akupunktur jättemycket för mig och nu har jag inte alls ont längre.. Det rekommenderar jag starkt att prova :)
    Sjukt!! Exact samma för mej... började oxå i v.15 =( O akupuntur o att cyckla har hjälpt mej =) Nu jäklar blir det att stå ut med jobbet i 8 veckor till o hoppas att jag får havandeskaps penning 2veckor innan sem =) *håller tummarna*
  • LalaAndTheBean
    Tanja Thim skrev 2010-05-27 14:33:04 följande:
     Håller tummarna att det går vägen:) Inte kul att behöva plågas :(
    Nääää fy faaaan... hade min 3dje dag i strek nu... o man verkligen känner att man kommer inte att funka fram tills semestern... Jobbigt o va gravid =D
  • LalaAndTheBean

Hade verkligen sett fram emot detta men jag kan tyväär inte komma på fikat idag =(
    Men vi bokar väl in flera gånger till i sommar?

Hoppas n får det gött ni som ska träffas...
    Ha det nice i solen =)

• LalaAndTheBean

Hej hej tjejer!
    Ett tag sen man var här o skrev någe... Skit jobbet tar all min  energi =(
    Men men snart kommer ledigheten innan liten kommer =) Mycket att fixa =)

Hur mår ni???

• LalaAndTheBean

YEEEESS!!!!

Äntligen slut med detta jobb... Imån börjar min sjukskrivning!!! HURRA HURRA

ville bara säjja det =)

• LalaAndTheBean

Måste säja att jag var lite väl optimistisk o trodde jag skulle orka att jobba till den 18 Juli men insåg att näää kommer inte att fixa det... =(  Jag fick mer o mer ont i höfterna samt ryggen utav jobbet, men nu äntligen e jag hemma för att vila upp mej samt dona innan liten kommer =)
    SKÖNT =D Men tänker inte bara syssla med det så jag går gärna med på fika i sommar =)

Svar på tråden Gravida i Västerås trakten