Gravida i Västerås trakten
orkar man inte sy finns de att köpa....
www.tradera.com/Akpase-till-babyskyddet-fran-Bojakika--auktion_302586_125481076
orkar man inte sy finns de att köpa....
www.tradera.com/Akpase-till-babyskyddet-fran-Bojakika--auktion_302586_125481076
hur mycket ska du ha föör dem? Vet att min man vill köpa en till sin pappa också
det är lätt att hitta, den ligger högst uppe i rondellen på skallbergsgatan.. finns ganska bra med parkering om man kommer tidigt, kostar 3 kr /timmen..
Jag åker till ÖF direkt efter lämning på dagis så jag är där strax efter kl 9..
Svamp - det kan vara bra o ha en i reserv om den första blir nerkräkt :D (annars kan du ge bort den till mig, hehe)
Svampp- letade efter dej för att söga hejdå men såg dig inte så åkte iväg
Imorgon ska jag träffa min farmor om Israa inte blir mer snorig än vad hon var idag..Men nästa onsdag är jag säkert där igen
JAg dyker förmodligen upp som vanligt
Kom på att jag ska till kirurgen i Köping kl 9.30 så vi kommer inte imorn, tyvärr!
jag åker nog dit en sväng
Här är vi sjuka, Israa har troligen rs-virus, öroninflammation och misstänkt förkylningsatsma...grrr...har spenderat ytterligare en dag på barnakuten, fick dock åka hem efter 5 inhalationer koksalt och luftrörsvidgande..Nu ligger hon o flåsa i 40 graders feber..
Här var det livat
Jag skulle börjat på babysim idag men Israa vaknade med feber i lördags IGEN och den har inte släppt, jag har ögoninflammation nu också...Här går det bra, vi dra på oss alla sjukldomar nu i början på året så är vi kanske klara sen
Hur går det för er andra, länge sen man såg er på ÖFS?
Imorn tänte jag våga mig på en tur till öppna på skallberget...fler som kommer it? Skulle vara kul med kaffesällskap efter sångstunden...
Jag jobbar o har aldig tid för roliga saker som fika eller öppna förskolan längre, saknar livet som mammaledig något så fruktansvärt!!
Familjen Rockström, jag bor på Skälby ute vid EM möbler...