Gravida i Västerås trakten
Jag har förresten facebook, det var ju någon som frågade :)
www.facebook.com/emma.s.lindstrom
Jag har förresten facebook, det var ju någon som frågade :)
www.facebook.com/emma.s.lindstrom
Umm Elias: Ja just det ja, våra barn var ju också lika i ålder. Alltså jag har inte bestämt mig, men har haft de tankarna att hoppa syskonvagn. Men jag håller med om att blivande storebror inte är så stor så han kan gå själv överallt, och min sover också i vagnen nu. Men kortare sträckor som till lekparken i vårat fall dit går han nu så det kommer ju funka. Sen är det ju som du säger att det kanske inte funkar med stan, man får isf anpassa vad man ska göra. Fast det klart man inte vill bli låst heller. Äh funkar det inte så är det ju bara att köpa en syskonvagn sen om man nu bestämmer att vänta och se om det går utan.
Medusan: Jag tänkte just det också att sitter han kvar i vagnen? Min son vill gärna klättra ur redan nu.
Memmal: Oj bara två veckor på sig att vända?! När är du beräknad?
Jag har också en blogg
hemmahosmammaemma.blogspot.com/
sen har jag en odlingsblogg tillsammans med en vään också om någon är intresserad av sånt :)
pelargonerochmeloner.blogspot.com/
Jag mår ganska bra egentligen men jag är trött på att vara stor, tung, tjock, otymplig... jag tycker inte om de här sista veckorna och det var verkligen inte så här jobbigt förra graviditeten. Nu vill jag bara att det ska vara över och blir det snitt för mig så vet jag att jag har max en månad kvar!
Det verkar som att bebis har vänt sig och numera har huvudet neråt! :) Spännande!
hemmahosmammaemma.blogspot.com/
Jag ligger över mittenkurvan och har nu 34 cm i vecka 36, förra gången hade jag 33 cm i samma vecka ändå var min dotter väldigt liten när hon föddes så SF-måttet säger inte mycket om storleken på barnet. Bara magen växer så är det nog ingen fara även om det är lågt.
Jag var hos BM på en extrakoll igår för att kolla läget igen och hon var till 99,9% säker på att bebisen ligger med huvudet neråt den här gången så nu har jag verkligen ställt in min på en vaginal förlossning, hoppas bara att jag slipper gå över, vill verlkigen att den ska komma ut nu, är ju i alla fall i vecka 37 så den är ju så gott som klar :)
Memmal, ligger du närmast BF i den här tråden? Spännande att det börjar bli bebisdags för många snart.