Gravida i Västerås trakten
Jag får se om jag hinner dyka upp på fikat idag, blev lite dubbelbokning =) Men jag hoppas det blir fler fikor i sommar annars!
Jag får se om jag hinner dyka upp på fikat idag, blev lite dubbelbokning =) Men jag hoppas det blir fler fikor i sommar annars!
I vecka 25 låg sf-måttet på 22 cm och nu i vecka 29 ligger det på 26 cm.
Jag har hört att olika barnmorskor kan mäta lite olika så det kanskilja en cm hit eller dit beroende på vem som mäter. Det viktiga är att magen växer och följer en kurva iallafall... sen är den kurvan individuell.
=)
Hej alla!
Skrev i den här tråden förut men sen hann jag inte me längre, en liten som tog all uppmärksamhet! =) Jag ser att ni skrivit lite om ÖF.. Hur gamla är bebisarna som är där? Min blir 8 veckor imorrn och jag vill så gärna ut och träffa andra mammor.. blir att man sitter hemma hela dagarna!
Kul att alla fått sina små =)
Jag följer också gärna med nästa gång ni bestämmer nåt =)
Ja men då ska jag nog lyckas känna igen några av er, får fråga om inte annat ;) Min lilla tjej har också en rosa overall, så hon går nog inte heller att missa!
Jag hoppas verkligen kunna komma imorrn! Har varit lite småsjuk i helgen, men mår bra idag. Så känner jag mej helt bra kommer jag också =)
Både jag och dottern vaknade med feber, så vi kunde inte komma idag heller... Men följer gärna med om ni ska dit nästa vecka!