Gravida i Västerås trakten
Odensvi ÖF rekommenderar jag inte!
Pinglan har babyrytmik på torsdagar kl. 10, 11 och 14 och det är toppen! Rekommenderas verkligen. Kommer att gå 10 eller 11 senare under hösten.
mina har legat åt höger båda två..första förlossningen gick superfort men jag fick en total sfinkterruptur som medförde att jag inte kan föda vaginalt igen...så denna gång blev d planerat snitt... Har dock aldrig hört att dt skulle ha med vilken sida bebisen legat åt o göra...
Memmal: 2 augusti, Maja
Umm Elias: 19 augusti, Israa
Svampp: 25 augusti, Alice
Tanja Thim: 1 september, Ella
Medusan: 7 september, Cornelis
LalaAndTheBean: 15 september, Quinton
Pyttet: 27 september, Annie
Mirre10: 29 september, Julia
Lololo: 8 oktober, Eliott
ByUs: 12 oktober, Edda
tänker på er mjuik. hoppas allt går bra för er och er lilla...
Jag går till skallbergets öppna med sonen och lillflickan på de flesta måndagar och fredagar när han är hemma från sitt dagis.. Vi brukar vara där fram till lunch..
där är det stora ytor och mycket att göra för stora barn..finns även stor kafeteria där man kan köpa kaffe och smörgås om man inte vill ta med sig..
haha. nej det krävs att allt är klart kvällen innan så det bara är o klä på sig, amma och ut. Jag måste göra saker innan lunch annars driver sonen mig galen.
Jag har inte gått till babygruppen, personalen verkade anse att hon är för liten (2 mån) men jag går ju inte direkt dit för henne utan för o träffa folk..egentligen samma på måndagar o fredagar..går dit för att få prata med folk, har liksom inga vänner med barn och det blir så ensamt hemma..