ByUs: Nä, hann inte riktigt med, men är ju några månader tills man måste fixa det så borde gå att hitta nåt erbjudande igen tills dess. Men är väldigt inne på Britax Hi-way.
Lova2010: Hej! Roligt att se dig igen! De flesta här går till Skallberget tror jag. Oftast på onsdagar eftersom det bara är för barn under 1 år då. Men jag brukar passa på när det funkar för mig att åka in till Västerås helt enkelt. Alice tycker det är superskoj med större barn så tycker inte det spelar nån större roll vilken dag jag är där.
Hihi, liten kul grej som Alice gjorde igår, missade tyvärr eftersom jag inte hunnit hem från jobbet (första dan, riktigt skoj!) men kan se det framför mig. Vi hade Alice farmor på besök och Alice var på ett strålande humör. Hon satt på sin lekfilt och pratade och pratade och tittade på sin farmor. Efter en stund upptäckte Lennart att hon tog leksak efter leksak, en i taget. Lyfte upp och höll fram så att farmor kunde se, pratade på och slutade sen prata för att plocka fram nästa leksak och visade farmor och pratade. Skulle vara spännande att fatta vad hon berättade för farmor om sina leksaker ;)