Gravida i Västerås trakten
Hej hej.
Jag hängde i andra tråden men det verkar vara mera liv i den här tråden så jag flyttar hit istället.
Hej hej.
Jag hängde i andra tråden men det verkar vara mera liv i den här tråden så jag flyttar hit istället.
Vi har tänkt att åka och kolla på vagn snart. Med beställningstider och sommarstängt vet man väl aldrig hur långt tid det kan ta. Men vilken affär är bra?
Finns det några små affärer inne i stan som också har vagnar eller är det babyproffsen och barnens hus som finns att välja på?
angående vagnar.. vi var på barnenshus vid erikslund i söndags för att titta och ev beställa vagn.
då sa hon att alla emmaljungas vagnar årsmodell 2010 är snart slut, fanns bara ett fåtal färger kvar och ingen av de färger som fanns ville vi ha.
sedan hade dom sommarstängt så då tillverkades inga vagnar. -11 modellerna börjar tillverkas i aug så hon sa att vi skulle komma tillbaka i sensommar för att beställa vagn. men den skulle om vi hade tur komma innan bf (ska föda i okt) men hon kunde int lova för hon viste inte med vilken sorts modell dom börjar med.
vi ville ha emmaljunga nitro först tills hon i affären sa att den inte går att köra med på vintern.(extremt svårt sa hon) så vi bestämde oss för en city cross.