Inlägg från: Älskarlivet |Visa alla inlägg
  • Älskarlivet

löshår för tunnhåriga!

Hej!
    Jag satte i extensions förra sommaren och det blev skitbra!
    (Jag skulle gifta mig så jag behövde lite extra hår ). Det håller i ca 3-4 månader men jag tog av efter 3.

Nu är det dags igen och i mah ska jag sätta i igen

• Älskarlivet

Det såg 100% äkta ut. INGEN såg att det var löshår...vissa trodde inte på mig fast jag sa att det var löshår!!

Jag tror jag satte i 30 slingor och det kostade 1500:- (hos frisör)
    Då får man slingorna slingade i sin egen hårfärg. Det tar 2 timmar att sätta i och ca 1-2 timmar att ta ut. Och så höll det då i 3-4 månader. Billigt faktiskt om man ser till vad man får.

Kan ju säga att jag mådde rätt dåligt de första veckorna när jag tog av håret.... det kändes som jag inte hade något hår kvar!!

Håret hon satte i var helt rakt men när det komi mitt hår så blev det nästan lite vågigt... (jag har sjäv helt rakt hår men det blev också lite våfigt..) Mycket snyggt! Sen klippte frisören upp det lite så att mitt eget hår smälte in i låshåret.

Har tyvärr inga direkt bilder... Och bröllopsfrisyren hjälper inte dig att se...

• Älskarlivet
    DexX skrev 2010-04-13 16:16:51 följande:
    Okej jo "älskarlivet" verkar ha en billigfrisör! för här skulle jag också tippa på flera tusen för löshår och att få de isatt! "i love you three" vart bor du då? :) Va bra att de kan se äkta och snyggt ut fast man har tunt hår de va de jag var orolig för! För tycker de är så sjuukt fult när man har löshår som ska se ut som riktigt hår, men man verkligen ser att de är fake!
    Jag är 34 år och vägrar se ut som en 15 åring som satt i eget hår.... så jag förstår hur du menar - måste se 100% äkta ut!!

Det gjorde mitt
  • Älskarlivet

I love you Three:

Är inte 300 slingor väldigt mycket? Ser det naturligt ut?

Jag tog i 30 slingor och det räckte (visst kunde jag tagit fler...typ 60 slingor men jag vill ändå att det ska se ut som mig själv).

• Älskarlivet

I Love You Three:

Okej, då förstår jag !!
    Då kan jag tänka mig att du måste sätta i rejält för att det ska se naturligt ut.

Svar på tråden löshår för tunnhåriga!