Inlägg från: AllyZ |Visa alla inlägg
  • AllyZ

Göra abort pga "vinterbarn"?

Vissa har forlorat respekten for liv....det ar en manniska som ska fodas, inte planering av semester eller inkop av hundvalp. Fodseln av ditt barn blir den basta handelsen oavsett vilken manad det intraffar.

Sen det har med manader och vinterbarn, herregud! tank lite langre an utanfor Sveriges granser. I Australien ar en bebis fodd december ett sommarbarn och ett fott i juli ett vinterbarn. I England delar man skolaret mellan juli och augusti. Alltsa ar de barn i klassen fodda i juni och juli yngst i klassen och har fodelsedag sist, de pa fodda augusti-december fyller tex 18 fore de pa var-halvaret. Det ar som sagt en manniska man ska foda, ett nytt liv, som kan komma att flytta till vilket land i varlden som helst. Sen maste jag saga att nar man har kommit over 20 ar man otroligt tacksam for att inte fylla ar forsta halvan av aret! Man vill ju behalla sin unga alder sa lange som mojligt!
    Tycker som de flesta andra att detta ar sjukt, skrammande, obildat, smaklost och upprorande...skule jag varit hennes van som TS skulle jag berattat vad jag tyckte! Nastan sa man onskar att hon far ga igenom en smartsam abort och sen inte blir gravid pa ett bra tag sa att hon far lite perspektiv pa livet!
Svar på tråden Göra abort pga "vinterbarn"?