Inlägg från: My Girls |Visa alla inlägg
  • My Girls

Göra abort pga "vinterbarn"?

Jag kan inte för mitt liv förstå de som gör så, men jag svarade "Fel"

If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • My Girls
    Blondie86 skrev 2010-04-13 15:36:04 följande:
    Vet en bekant som gjorde abort för att hon inte ville vara gravid på sitt bröllop (hon blev gravid några månader innan).Hur ser ni på det? Är det likvärdigt med sommarbarn, eller mer förståeligt?
    Jag tycker det är lika illa. Varför skulle jag ha förståelse bara för att det gäller ett bröllop?
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • My Girls
    Blondie86 skrev 2010-04-13 15:53:39 följande:
    Mythea: för att det kanske är en större grej? Jag gjorde en egen tråd av det nu.
    Ok, ja det kanske det finns någon som tycker
  • My Girls
    Kya skrev 2010-04-13 16:31:26 följande:
    jodå, det är "shit happens" om man gjort frivilliga aborter innan av tex såna här anledningar. men du svarade inte, varför ska de helt plötsligt inte kunna få barn?
    Med tanke på att de har försökt ett år innan nu så känns det lite vanskligt att chansa bara för att få rätt årstid. Jag hade inte velat ha ts bekantas ångest om det inte går vägen sen, om det verkligen är väldigt viktigt att få syskon dvs.
Svar på tråden Göra abort pga "vinterbarn"?