• tildis27

Nyinflyttad i GBG

Hej på er,

mitt namn är Matilda är 31 år och kommer från Örebro. Är en lättsam och lugn person som trivs bra med livet som förälder. För närvarande bor jag och min familj i Lund i skåne men om ca två veckor ska vi flytta till GBG {#lang_emotions_smile} Jag har en son Oscar som är 13 månader.

Vi känner inte några föräldralediga med barn och skulle därför mer än gärna vilja träffa andra föräldrar med barn, gärna i Oscars ålder från 1 år och uppåt. Andra föräldrar med yngre barn är såklart välkomna med att höra av sig!!

Jag är utbildad legitimerad Arbetsterapeut och trivs mycket bra med det.

Hoppas på svar {#lang_emotions_smile}

MVH/

Matilda

• Svar på tråden Nyinflyttad i GBG
  • Elsis

Hej! Jag är en föredetta Lundabo som numera är bosatt i Göteborg, eller rättare sagt på landet precis utanför stan. Jag känner inte heller några andra föräldralediga här, så det vore roligt att lära känna någon annan med barn. Min dotter är snart sju månader, så hon är ju förstås lite yngre än din son, men flickor mognar ju tidigare har man hört{#lang_emotions_wink}

• tildis27

Hej Elsis,

tack för ditt svar{#lang_emotions_smile} Var bor du ngnstans? Så du är född och uppväxt i Lund? Jag kommer att bo i närheten av slottsskogen i ett område som heter Högsbo = ) Vi kan ju träffas där med våra barn om du kan och har möjlighet!!

Ha en toppendag!! Här i Lund skiner solen {#lang_emotions_smile}

Kram från matilda 

• Me and you forever

Hej! Välkommen till Göteborg! Jag heter Jessica, bor i Göteborg, är Göteborgare! Har en dotter som är sex år och en son som är 8 månader. Är 33 snart 34 år!

• tildis27

Hej Jessica, tack så mycket, vilket välkomnande!!{#lang_emotions_smile} Vad kul att höra vem du är. 
    Vi träffar er gärna om ni har möjlighet och tid {#lang_emotions_smile} Var i Göteborg bor ni? 

Sköt om er

MVH/

Matilda 

• Me and you forever
    tildis27 skrev 2010-04-19 18:22:07 följande:
    Hej Jessica, tack så mycket, vilket välkomnande!! Vad kul att höra vem du är.  Vi träffar er gärna om ni har möjlighet och tid  Var i Göteborg bor ni?  Sköt om er MVH/ Matilda 
    Vi bor i Backa, på Hisingen. Det tar ca 10 min med bussen eller bilen till stan!
  • tildis27

Hej igen, ok ok då bor ni nära stan{#lang_emotions_smile} Vi kommer att flytta till Högsbo. Om ni har tid att träffas kan vi ju alltid ses i slottsskogen{#lang_emotions_smile} 

MVH/

Matilda

• Me and you forever
    tildis27 skrev 2010-04-20 09:23:47 följande:
    Hej igen, ok ok då bor ni nära stan Vi kommer att flytta till Högsbo. Om ni har tid att träffas kan vi ju alltid ses i slottsskogen  MVH/ Matilda
    Högsbo, av trevligt, då kommer du ha jättenära till slottskogen! När flyttar ni?
  • tildis27

Hej Jessica,

vi flyttar till GBG den 30 april{#lang_emotions_smile} Jaa det är verkligen nära slottsskogen!!  
    Ha det så bra sålänge så hoppas jag att vi kan träffas ngn dag{#lang_emotions_smile}

MVH/

Matilda

• FamHull

Välkommen till Sveriges framsida

Jag bor visserligen strax utanför GBG, i Partille. Är 28, snart 29 år. Har en son som e snart 2,5 år och en dotter som är 3 månader.

• tildis27

Hej FamHull{#lang_emotions_smile}

tack så mycket!! Vad kul att höra ifrån dig{#lang_emotions_smile} Vore kul att träffa er!

MVH/

Matilda

Svar på tråden Nyinflyttad i GBG