Jag orkar inte mer....
SNÄLLA, jag behöver hjälp.
Jag är mamma till en son som är snart 15 månader. Jag bor tillsammans med hans pappa, men det funkar inte alls. Hans pappa har ett jävla humör, han surar för det minsta. Han kan bli sur för det minsta om Melwin tramsar tex när han äter, om jag vill inte ge han en puss när han vill, om jag inte vill ha sex med han när han vill. Jag orkar inte mer, jag orkar inte vara mamma mer, jag orkar inte med det hära livet. I vanliga fall är jag en glad människa som älskar att vara med mina vänner göra mig fin varje dag. Nu orkar jag inte ringa mina vänner mer, jag orkar inte ta handom mig själv. Jag gå runt i mjukis kläder med oborstat hår.
Jag har försökt att prata med han i måndader nu, men det hjälper inte. Mina vänner har försök, mina föräldrar hans föräldrar. Men det är inget som hjälper. Det är bara han han han hela tiden. Det är synd om han, han mår så dåligt. Ända gången han är glad är när han kör till sitt jobb. Han jobbar som lastbilschafför och är hemma på helgen. Jag kan inte ha ett vanligt liv, kan inte spela fotboll, kan inte träffa mina vänner på kvällen, kan inte göra ett skit efter kl 19 när sonen har lagt sig.
Jag vill lämna han men jag klarar inte ta steget. Jag har inget jobb, jag har inget körkort, jag har INGET!