Mrs TH skrev 2010-06-16 00:00:56 följande:
Gullig bebis, såg verkligen ut som den gjorde tummen upp
Den andra bebisen var också väldigt söt!
Jag är faktiskt lite orolig över det här att inte hinna läsa, jag mår faktiskt lite dåligt när jag itne läser, ungefär som folk som springer varje dag mår dåligt om de inte kan springa. Det är något som saknas i mitt liv om jag inte får läsa. Funderar om ljudböcker kanske kan var något? Det är iofs inte samma sak alls för mig, jag älskar hela processen med att läsa, öppna en okänd bok, kliva in i en annan värld, bläddra och vandra vidare i berättelsen, analysera, hitta djup eller bara flyta med en välskriven berättelse. Men jag tänkte att om jag mättar behovet riktigt, som man kan föräta sig så kanske jag klarar mig ett tag
Det är inte troligt dock
Men annars kanske noveller fungerar, det finns jättebra novell antologier. Jag gillar inte att avbryta läsningen, men noveller är ju korta och går fort att läsa, kanske kan klämma in ett par då och då iaf?
Snacka om I-lands problem, jag kommer säkert att ha större problem med att inte kunna bajsa när jag vill
Tack så mycket!
Det är nog sant att man hinner läsa om man prioriterar det... Vi hade en kolikbebis som skrek 15 h per dygn i tre månader... Då varken hann eller orkade jag... Sedan har det varit tröttheten som satt stopp. JAg har i princip somnat i soffan vid 19-20 sedan Bella blev 4 mån.
Det är först nu som jag känner att det hade varit skönt att få läsa och jag har alltid varit en BOKMAL!
Hur som helst... Gravidtrosor köpte jag på Lindex förra året. JÄTTEsköna! Först tyckte jag det var löjligt att det fanns sådana, men när jag väl köpt ett par, så var jag fast. Sååå sköna. Fast än kan jag inte ha dem eftersom det får plats en ganska stor mage i dem.
De kasar ner