Saliva123 skrev 2010-04-19 21:29:16 följande:
Hehe... SKulle lägga in i Bf-listan att jag bor i Stockholm tänkte jag, (Skarpnäck), och lyckades göra listan mycket märklig... Vet inte hur jag lyckades dock! Bara kopierade och klistrade lite Har inga jättesymptom heller. Trött mest, och lite molvärk till och från. När jag sträcker mig ordentligt kan det strama och göra ganska ont i magen också. Hungrig är jag! Hela tiden. Inget illamående alls nästan. Känner mig också hård och svullen om magen. Såg bild på min mage förra grav i v 12. DÅ tyckte jag att jag var gravid-svullen. Och NU i v 6... Är tjockare i allmänhet nu också iofs, men ändå. BÅDE hård OCH degig 2barnsmamma: Fasen vad roligt att det var bebis trots felaktiga neg-tester! Grattis!
Hehe känner igen mig på dig
magen ojoj på morgonen lagom svullen men på dagen Oj herregud då e det som om man har en stor kudde i magen haha
Jag som trodde jag kunde dölja iaf lite av graviditeten och den har typ inte änns börjat ordentligt hahaha..
Magen är svullen men oxå hård men när jag tar bort fettet haha efter mina 2 graviditeter så finns det en liten kula iaf
iaf när jag ligger ner på sängen
underbart mysigt.
Ja eller hur fick ju svagt + på testlagret neg på cb utan färg men med 2 streck på pregg och + på gravstickan hos läkaren
det är magskännsla jag hade jag var ju 100 gravid