Decemberbebis 2010
tog första mag bilden idag...
tog första mag bilden idag...
om ni hade fått välja hade ni tagit kjejsarsnitt eller fött vaginalt?
det var ganska dramatiskt jag har inte kommit över det än.. det var i v33 som jag inte kände fosterrörelse så jag åkte in och kollade mig då dem konstaterade lite fostervatten... sen dagen efter min kontroll så trode jag att vattnet hade gått och jag fick värkar. sakt och gjort ringde förlossningen och vi fick komma in och kolla då var jag i v33+9 och då var jag öppen 3cm så det skulle bli bebis... efter ett tag så gick hjärtljuden ner och det blev akutkjejsarsnitt det visade sig att jag hade gbs som antagligen gjorde att jag fick sammandragnigar tidigt i graviditeten från v22... och sen att förlossningen började 6v tidigt..
Jag har gått in i v13+0 idag (v14)
Förra graviditeten gick jag upp från 85kg till 110kg...
Idag väger jag 72kg och är stolt att jag gått ner allt och lite till. ska försöka att inte gå upp allt för mycket denna gång..
Tradera blocket eller affärer på nätet så som ellos halens m.m
Jag har tappat illamåendet och tröttheten i viss del det ända som jag har kvar är mina svullna och ömmande bröst.. (sambon är nöjd)
glömde att skriva att jag är även nästäppa
Hur tidigt kan man känna bebisen?
det har fladrat i magen i dag..
Jag heter Jessika bor i floda med min sambo och våran son. Jag jobbar på volvo pv som montör. Jag gillar att sy.
hoppas att allt är bra med er. och jag som tyckte att ha lite sammandragnigar har varit jobbigt att ha...
jag har en röd brio sing
Jag hade en svart brio sing till sonen sålde den senare fick för mig något... har testat en del andra vagnar. nu när vi blev gravida igen fanns det bara ett val så jag fick tag på en begagnad på blocket ligg och sittdel och ska bygga en ståbräda till.
Vagnen är jätte fin.
Har sytt ett överdrag i jeans till den, ska sy en i galon oxå.
Varför ska fk alltid krångla??????
Det fattas papper till hp så just nu får jag inte hp... och min chef har börjar fylla i pappren och jag misstänker att jag inte kommer att få hp överhuvudtaget...
dreamer78 får man fråga vad du jobbar med?