Inlägg från: Maria Larsson |Visa alla inlägg
  • Maria Larsson

Decemberbebis 2010

Ginge: Där jag bor verkar det i alla fall inte gras några gynundersökningar överhuvud taget, har 12 dagar kvar nu till BF och var hos MB i dag. Hon skrev bara en sammanfattning och ett "Brev" till förlossningen som vi fick med oss om graviditeten i korthet, om jag vill amma och om vilken sorts smärtlindring jag önskar. Har ett besök till nästa vecka, men tror inte hon gör annat än att lyssna på hjärtljuden och känner på magen. Hon konsaterade i dag att lilleman fixerat sig iaf.

• Maria Larsson

Ginge: Jag håller verkligen en tumme för dig/er!!

• Maria Larsson
    Klingan13 skrev 2010-12-20 15:31:25 följande:
    Grattis till er alla som redan fått era små!

Själv är jag BF+14 idag och det finns inte några som helst tecken på att förlossningen skulle vara på gång. Imorgon skall jag till MVC och först träffa BM för CTG och sedan läkare för UL och bedömning om de skall sätta igång det. Därefter blir det besök varannan dag på förlossningen i Varberg för undersökning och annat. Den 27:e sätter de igång det om inget hänt innan dess eller om alla värden ser bra ut under veckan och skall jag vara helt ärlig så väntar jag gärna tills dess.
    Hej Klingan! Hoppas allt går bra för dig. Det låter som vi kan komma att stöta på varandra på Förlossning/BB i Varberg. Vi ska oxå föda där och är beräknade till 25e dec. Jag har lite svaga känningar av molvärk i ryggen, så vi tror den lille håller planeringen och vill komma ut här i v40, annats får han gärna vänta till 41+0
  • Maria Larsson

Grattis Mammasmurfen och lilla Ellie!!!

Svar på tråden Decemberbebis 2010