Inlägg från: Saliva123 |Visa alla inlägg
  • Saliva123

Decemberbebis 2010

Hoppar in i den här tråden jag med! Har bf 17/12, väntar mitt andra barn. Första blir 2 år i slutet av augusti.

Jag har också kommit igång med lite träning, hehe. Har varit en slöhög sista månaderna med mycket annat som tagit tid, men trot eller ej så är jag inte tröttare än vanligt! Tvärtom har jag nu börjat cykla till jobbet och känner mig fylld av energi (lär väl få äta upp mina ord om inte allt för länge kanske )
    Sov gott alla!
  • Saliva123

Hehe... SKulle lägga in i Bf-listan att jag bor i Stockholm tänkte jag, (Skarpnäck), och lyckades göra listan mycket märklig... Vet inte hur jag lyckades dock! Bara kopierade och klistrade lite

Har inga jättesymptom heller. Trött mest, och lite molvärk till och från. När jag sträcker mig ordentligt kan det strama och göra ganska ont i magen också. Hungrig är jag! Hela tiden. Inget illamående alls nästan. 
    Känner mig också hård och svullen om magen. Såg bild på min mage förra grav i v 12. DÅ tyckte jag att jag var gravid-svullen. Och NU i v 6... Är tjockare i allmänhet nu också iofs, men ändå.  BÅDE hård OCH degig
    2barnsmamma:
    Fasen vad roligt att det var bebis trots felaktiga neg-tester! Grattis!
  • Saliva123

ankan24

blir nyfiken, vad jobbar du med? vet inte vad som kan rekomenderas tyvärr.
    Usch era stackare som mår illa!
  • Saliva123

ankan24

ja, då ska du nu sluta med en gång tycker jag! redan från början av graviditeten ska man ju ta det väldigt försiktigt med tunga lyft. Bra att chefen tog det bra! Vad kommer du att få för nya arbetsuppgifter?
Svar på tråden Decemberbebis 2010