• bebbi

Decemberbebis 2010

Hej jag är gärna med här har fått pluss för första gången på flera år, BF 14 December om allt vill sig väl.. =)

Grattis alla till de underbara plussen =)

• bebbi
    Annika Süss skrev 2010-04-12 08:44:46 följande:
    GRATTIS bebbi!! Är det din första?
    Grattis till dig med =) Ja de är min första. Har gjort IVF Och fått 2 embyron tillbax så jag vet inte om de är en eller 2 st små bönor där inne =) jätte spännande. Ska på VUL den 28/4-10. Har ej läst hela tråden men är de din första också?

jag såg att ni skulle starta en BF lista men fattar inte vart den är lagd?

Kram
  • bebbi
    Annika Süss skrev 2010-04-12 08:53:40 följande:
    Vad kul! Du får skriva efetr du varit på VUL om det är en eller två. Det är mitt andra. Min dotter blir 3 till sommaren. Så hon blir ganska exakt 3 1/2 när beibis kommer. BF 16 dec. Jag hittar inet heller BF-listan nu. Konstigt. När är din BF?Hade missfall i dec-09. Så nu är vi på G igen. Känns skönt! Håller alla tummar och tår för oss alla nyplussade!!
    KLart att jag ska skriva efter VUl =) Hoppas bara att de är nått där inne. Jag har BF den 14/12-10. Så vi ligger väldigt nära varandra =) Spännande.

Förresten jag ska flyga utomland nu på söndag.. är de någon fara att flyga när man är så tidigt gången?

Kraaam,
  • bebbi
    litenlova skrev 2010-04-12 10:37:30 följande:
    Idag kom illamåendet, måste konstant tugga på något... Angående decemberbebis hade vi tänkt hoppa över den månaden. Har bokat in en vecka i fjällen fom den 12 decemberBlir bara att boka om då bf är beräknat till den 14. Men som flera andra oxå har skrivit så efter både ma och mf är datumet inteviktigt bara att liten blir kvar därinne.
    Kul ja e också beräknad den 14 =)
Svar på tråden Decemberbebis 2010