Allergitråden
Jag bad också dem att skriva ut vilken sorts stärkelse de använder!
Men de måste skriva om det är vete! Det är det väl katten "lag" på?

Så jag vet inte, men ni förstår varför jag bojkottade Nestlé va?

Vi har inte använt någon annan leverpastej än Arbogas mjölk- och glutenfria, så jag törs inte svara på frågor om andra märken
Oldas risbröd ger vi också, istället för rån/kex
Och sen upptäckte vi till vår stora glädje att det finns ett märke som heter Småfolk, tror det är nåt dotterbolag till Semper. De hade morotssstavar, som såg ut lite som ostbågar men raka och fyrkantiga, och hade samma konsistens. Till vår lycka så funkade de, och barnen formligen älskade dem!!! Ett tips till alla multiallergiker i tråden för det perfekta fredagsmyset
Jag är ju så sällan här inne, men måste fråga er ändå. Vi har ju varit till barnmottagningen igen, men fick träffa en ny läkare den här gången. Vi åkte dit för Aliina och Neelahs skull. Neelah för gräsallergi och Aliina för pollen. Hon vi fick träffa blev jätteförvånad över att medicinerna vi har för födoämnena inte fungerar för detta problem. Vad får ni för mediciner för gräs- och pollenallergi? Hon sa det inte fanns nåt att förskriva, utan allt fanns receptfritt. Stämmer det? Kommer ju bli ÄNNU dyrare om det är så Hon skrev ut ögondroppar iaf, och så fick vi köpa munlösande receptfritt. Sen har vi ju Aerius, Airomir och Tavegyl på det.