Allergitråden
har rinte sett något samband med att vi rör honom eller vad vi äter etc.
Någon som har något tips om recept på GOTT vitt bröd som är mjölk, soja och vetefritt?
Sonen gillade inte det mer grova som jag bakade till honom men han gillar Pan Carré från Dr Schär och tänkte att man kanske kan baka nåt liknande själv? Har letat i en allergi kokbok som jag har men hittade inget passande.
usch börjar tro att jag är hypokondrisk igen. Sen i tisdags så är sonen ungefär som förut (fast lite bättre med att åka bil och att han inte är förstoppad), men han har sina hemska kinder igen som ser hemska ut. Tror det är därför han blir så förbannad när man ska tvätta av honom. Det måste göra JÄTTEONT
Han har sämre humör nu igen och han sover sämre. Bra dagtid men vaken 2-4 timmar på natten och är sådär "rastlös"
Kanske inte är allergi trots allt??? Kanske bara är att han har en sån personlighet och har "känslig hud" som de så fint sagt på sjukhuset?? Vad tror ni?? Varför är han likadan igen. Han fick ju strärkelsesirap i måndags och tisdags morse men borde det inte bli bättre nu??
Idag är grabben bättre igen :) sov hela natten o eksemen är inte alls lika ilskna även om de givetvis finns lite kvar än, så det var nog garanterat stärkelsen som gjorde det! Tack för all peppning. Ska fråga dagis om rismjölken idag oxå.