Allergitråden
Hej alla!
Det var länge sedan jag var här men såg att Mama Law kämpar med FK fortfarande? Håller tummarna för dig, du är värt varenda öre!!! Hur går det med Wiking och hans mat, det är ju inte mycket han tål om jag minns rätt? Ni hade väl också Neocate Active till allt annat som vi?
Hemma hos mig har det hänt saker. Lillemannen (på 2 år) har fortfarande mycket problem med maten och tål nästan ingenting. Växer på Neocate LCP och Active. Har fått öka astmamedicineringen till Airomir 2x1, Pulmicort 2x2, Aerius till pollen och Lomudal GI har han också. Och storebrors (4 år) situation har blivit MYCKET mer besvärlig numera. Han har också fått astma och behöver utöver Pulmicort 2x2 även Singulair, Aerius till pollen och ögondroppar. Och han var medicinFRI före april!!! *pust* Sedan kommer ju till hans allergier så för första gången har även jag sökt vb. Beslut väntas i augusti. Får jag 25% är jag nöjd, blir det 0 så kommer jag inte överklaga men hoppas så klart lite ersättning för all extratid detta tar. Ni förstår säkert vad jag menar.
Hur är det med är andra "gamla" här, K Kavat. Miralicia etc?