Inlägg från: Stolt mamma till två |Visa alla inlägg
  • Stolt mamma till två

Allergitråden

Hej, hej hoppar in i denna tråd och hoppas på lite tips. Har en son på 14 månader, som har eksem och får div reaktioner som visar sig genom utslag. Jag kan inte svara på vad det är han reagerar på, då det känns som att ibland går det bra, andra gånger inte. Vi har fått en läkartid för provtagning. Min fråga är att nu efter hans magsjuka så får han dessa små små prickar trots att maten han fått fungerat helt utan problem före magsjukan. Vad kan det ha för orsak att hanreagerar nu ?

• Stolt mamma till två

Vi ska göra allergitester på våran 14 månaders, kan man "styra" lite vad man vill testa eller är man helt lämnad till läkaren ?
    Vad för slags symtom har era barn haft, eksem, utslag, diarré, magont osv och vad är dem allergiska mot ?

• Stolt mamma till två

Tack ELI !

Jag håller nämligen på att bli knäpp här, sonen får endast utslag, lite eksemig. Ingen diarré, inget magont. Ena stunden tror jag mig veta ev orsak bara för att se att då funkar det och han reagerar på nått som han har fixat annars.

Vill så gärna få svar, så man slipper använda sitt barn som en försökskanin =(

Svar på tråden Allergitråden