Kavat skrev 2010-04-06 22:39:49 följande:
Av det du har skrivit hittills så tror jag fakiskt att han har allergi/er och rättså kraftiga sådana. Synd bara att inte sjukvården hjälpt er tidigare så ni fått hjälp. Sen är det ren katastrof att ingen sagt åt er att utesluta och provocera när det inte visade på pricktest... Men, men, hoppas nu ni kommer fram till vad han inte tål! Jag kan trösta dig med att min son återhämtade sig snabbt när han slapp det han inte tålde. Han blev torr fort, helt blöjfri dygnet runt när han var strax över 2 år. Han pratar mer och lika avancerat som sin storasyrra som är 2 år äldre. Hm, ja, det säger kanske inte så mycket, för hon är rätt pratglad hon med. Men vissa pratar ju knappt rent när de är 3 år och han har pratat så andra förstår (mammor fattar ju alltid ) sedan han började prata typ. Många tror han är äldre pga. talet, men däremot så är han rätt kort. Å andra sidan så har han inga långa förädrar heller.
Ja nånting är de ju helt klart!
Annars vore de väl självaste f**
Efts han mått så dåligt och haft och har såna problem! Stackarn!
När dom skickade tiden för allergi utredningen så fick jag även hem en bunt med papper där jag skulle fylla i om allergier och astma i släkt och familj...
Och kan säga att vi har i princip ALLT i familjen både från min och sonens pappas sida... Mestadels atsma, sen eksem pga födoämnes allergier, och så har nästan alla (tom jag) från min sida pollenallergi och nickelallergi, plus atopiska eksem m.m.m.m.m. att de finns så mkt?!
Blir inte klokare på de här...
Jaja... Imorn får jag ta bort lapparna på sonens rygg oxå... Får vi se sen vad de visar..
Ska sen även om ett par dgr kolla samma på vete och soja!
Så har man ju gjort själv så mkt man kan innan besöket.
Har förresten uteslutit all ägg! och nästan! all mjölk hitta INGEN mjölkfri smör
Så jag köpte till slut laktosfri!
Gick ändå i alla affärer vi har och de finns 3 här vi bor... hm...
Och jag kanske inbillar mig efts man hoppas så mkt på att han ska bli bra snart med allt men jag tror mig se att de har blivit liiiiiiiite bättre! *pepparpeppar*
Han e gladare, inte lika grinig och verkar inte ha ont, bajset e normalare och luktar inte lika illa länge och eksemet på rumpan har nästan försvunnit och han har INTE kliat sig alls på huvet/nacke och ansikt på hela dagen idag!