Inlägg från: puh1976 |Visa alla inlägg
  • puh1976

Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3

Nu väntar jag på att få påbörja utredningen i maj. Vet inte heller om jag känner för att kämpa kommande månad. Det blir så himla mekaniskt när det hela tiden går ut på att göra barn ... Men å andra sidan kan det vara PMSen som talar {#lang_emotions_wink} känner mig minst sagt låg...

• puh1976
    katzon skrev 2010-04-14 19:05:59 följande:
    Nääää.. vad är det här för SKIT!!!!!!!!! Ska INGEN av oss få plussa här inne???! Jag förstår om ni lägger ner bebisverkstan, verkligen! Själv vill jag mest kräkas på all j-la ÄL och BIM just nu Ändå är man mitt i den där cirkusen när monitorn skuttar upp på hög och max. Är man en idiot eller??! Håller alla tummar jag kan för att ni ska få erat efterlängtade Jag kan säga som så, att Elias (min son) är mer uppskattad än någonsin, trots sina utbrott (han har ADHD) och 6-års trots så finns han ju ändå där redo att bli kramad och pussad på.. Jag kommer försöka låta bli att vara här inne på ett tag (orkar inte just nu), så LYCKA TILL ALLIHOPA! Kram 
    Sorry klart att vi ska {#lang_emotions_plus} a i tråden men jag tror att alla känner för att spy lite galla bara ... det brukar ju smitta av sig. Jag har inte gett upp, funderar på att ta en sabbat månad bara
  • puh1976
    gumaelius skrev 2010-04-15 13:32:44 följande:
    Hej på er, jag har precis inskaffat en monitor och är på dag 10 idag. Fortfarande låg fertilitet, börjar fundera om den verkligen fungerar... Hade ägglossningstest kvar som jag testade med igad, och de gav utslag? Ja jag bara att hoppas att den ger utslag i morgon. Kan ju ta nån månad innan den lär sig min kropp. Hur länge har ni andra använt monitorn?
    Hej och välkomen!

Jag har hållt på ända sen oktober ... så kul med nytt "blod" i tråden.
  • puh1976
    katzon skrev 2010-04-14 22:11:00 följande:
    Att spy galla är bra och ganska välbehövligt emellanåt! Okej, lycka till med allt. Kram
    Lycka till du oxå! Ha det {#lang_emotions_laughing}
  • puh1976

Hej jag kör igång även den här månaden .... har kämpat under sista året med att gå ner i vikt ca -20kg nu. Och har nu beslutat att gå vidare med utredning inte kasta bort en månad nu när jag kommit så långt. Vill få mer mage igen {#lang_emotions_gravid} men en med {#lang_emotions_baby} i.
    Så imorgon startar jag om monitorn. Häng på tjejer.

• puh1976

Ja hit med mer baciller .... det behövs.

• puh1976
    Älskade Ängel skrev 2010-04-17 10:42:48 följande:
    Välkommen! Jag testade för första gången förra månaden och fick hög på dag 12 och max på dag 21. Så du hinner Jag/vi blev erbjudna utredning i förrgår men jag/vi är inte redo för det. Fortsätter köra med monitorn ett halvår till och har det inte tagit sig då så får vi väl gå på utredning
    Jag kan ju skriva lite om vår utredning (när den startar) om du vill ....
  • puh1976
    gumaelius skrev 2010-04-17 16:35:47 följande:
    Lycka till Älskade ängel och alla er andra såklart! Ja på dag 11 visade den fortfarande inget men på dag 12 fullt utslag och ägglossning(idag)? Så tur för oss att  jag litade till min kropp och körde på lite här dagarna innan. Blir således en myshelg för oss   Nu ut och bygga mur. Ha en skön helg alla!
    Mys på ... {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3