Go kväll. Japp, vilket datum, jag fyller den 30:e :) jo klart man vill ha ett syskon till den sen, vi har tittat lite på syskonadoption, visserligen får man lite äldre barn då, men det inget som vi tycker är speciellt negativt, oftast brukar ju de ena barnet vara litet o de andra typ 4-5år. Jag är lite intresserad av Kina också, men de har rätt stora krav o så vill de väl att man ska vara 30 minst tror jag. Vi har även pratat om att kanske ta emot ett SN barn, med inte allt för stora handikapp. De finns mycket o fundera på o de hinner man ju eftersom de är lång väntan. Pergotime provade vi innan IVF, men hos är det för slöa spermier. Känner mig absolut färdig med alla dessa behandlingar och känner verkligen att adoption är rätt för oss, känner sån glädje när jag tänker på att vi kommer få ett barn som bara är vårt, nån som kommer kalla oss mamma o pappa!! IVF önskar jag ingen att gå igenom, det är ett psykiskt helvete!! Sydafrika har jag faktiskt inte tittat på, men de kan bero på att vi mer är inne på Polen o så o då är ju de på BFA. Har skaffat oss ett fadderbarn här i veckan, från Bolivia tror jag det blev, de känns roligt o häftigt, Ne nu ska vi käka kvällsmat. Ciao!!