vi och lilla hjärtat skrev 2011-06-13 23:17:52 följande:
Tack så jättemycket för vagntipsen! Ska tänka på det och se vad det blir.
STORT grattis till er som är gravida! Gläds verkligen med er!
Vet inte vad man vågar skriva här på fb, men om det skulle vara nån som vet vem jag är som är inne på just detta forumet för att se vad jag eventuellt skriver så kan de ju få lön för mödan... ;)
JAG ÄR GRAVID! Tror knappt det är sant. Har inte tagit hormoner eller nåt. Har ju inte ens haft ägglossning efter mina tester, men jag har kanske varit lite slarvig med att kissa på stickorna jämt o ständigt - det blir ju så dyrt. Jo, jag är sen två veckor med mensen och idag gjorde jag gravtest som visade tydligt +!
Har haft mensvärk från och till, illamående, yrsel och trött - men vad är fysiskt och vad är psykiskt kan man undra? ;)
Jag är lite rädd för att det är utomkveds igen, så jag har bokat ett VUL på fredag, men BM trodde inte det eftersom jag inte blött någonting (när jag hade utomkveds så blödde jag i 3 veckor och hade ganska mycket smärtor mot slutet).
Jag har bestämt mig för att tro att det kommer funka bra och vara helt normalt denna gången! Om jag har beräknat rätt så är det i början av februari :) Kanske får fråga om tips på bra syskonvagn istället? :) Men jag orkar nog inte med vår gamla fyrhjuliga brio tills februari... Men vagn är nästan det sista jag tänker på nu. Jag är ju gravid och tänker vara glad över det förhoppningsvis väldigt länge! :)
Sov gott alla!
Stoort grattis "vi och lilla hjärtat" !!! Vilka nyheter! och du lyckades också spontant, så underbart!
Det verkar som att vi ska ha ungefär samtidigt då, jag är uträknad till 1:a Feb. Syns magen mycket på dig? Min börjar bli stooor, och det börjar bli svårt att dölja med kläder. Vill vänta med att berätta på jobbet tills jag i allafall har gjort UL som är nu på fredag. Är så himla nervös!
Ang syskonvagn så har jag hört att Babyproffsens egna märke "Babytravel" är bra. Många utav mina vänner har sådana.