Monica G E S skrev 2010-07-09 17:46:34 följande:
Jippppiiiiii!!!!
ÄNTLIGEN - har "gubben" fått sitt temporära uppehållstillstånd. Vår toppen-handläggare ringde igår eftermiddag kl 16.15 och meddelade att hon fattat beslut.
Jag är så glad så jag vet knappt vart jag ska vägen. Skit samma att hemresan med flyg, våra tågbiljetter för jag vill ju möta honom på Arlanda samt en hotellövernattning innan vi beger oss hemåt går på sisådär 7500 kr. Och då har vi ändå kommit billigt undan med både flygbiljetten och hotellet.
Nu längtar jag till torsdag i nästa vecka, dvs den 15 juli. Då är det på pricken 6 månader sedan gubben lämnade Sverige. Och då ska jag äntligen få pussa och krama honom igen!!!!
Åhhhh, va' jag längtar efter honom.
Till er som inte fått hem era kära - håll ut. När ni minst anar det går det plötsligt riktigt fort även om det inte rört sig alls långa perioder.
Kram på er alla!!
och ett speciellt tack till Smilla, Belinda, Christine samt ((me)) som via den här tråden "burit" mig i perioder!!
GRATTISSS kära du!!
Vilket lyckorus du känner nu!! Jag känner verkligen med dig och vet precis vad/hur du känner!
Visst känns allt lite lättare nu.. =) Vilken underbar start på sommaren. =)))
Känner verkligen din lycka och önskar dig och dig man ett helt underbart liv tillsammans!!!
Kramar!