Tidvis skrev 2010-05-27 09:09:35 följande:
Jag vet inte vad det är med mig! Orkar/vill ingenting! Jag brukar tycka det är jätteroligt att baka, vi ska ha kalas för tjejerna som fyller 10 i helgen, och jag vill inte och tänker inte baka! Tårta måste jag göra, för det har jag lovat dom, men sen köper jag nog kakor för resten. Tänkte kolla med tjejerna om de vill baka något själva kanske. Min mamma har lovat baka något med Jag pallar inte städa heller, här ser ut som en svinstia, vilket gör att jag mår dåligt och känner stressen, men jag orkar inte ta tag i det! Tänker hela tiden, att jag måste verkligen ta tag i det nu! Men jag pallar inte! Förstår inte varför jag känner så..
samma här,, fattar inte heller vad det är med mig, och tråkigt nog så känner barnen av det,, och blir full i fan ,,
hmm
vi har kalas med nästa fredag,, skulle behöva göra MASSOR innan dess men vart e orken och viljan =(
dessutom e lilleman inte hundra pigg ännu och de tar på,,
aja jag hoppas solen och humöret med allt som hör till kommer tillbaka SNART
och på de hela var jag hundra säker på att vi fick mf den 12 maj blödde rätt länge och kom ut två knepiga saker,
men nu e jag inte lika säker längre,, hmm mensvärk av och till och tycker mig känna små sprattel,,
säkert inbilling men de snurrar i hjärnan iaf, som allt annat,, haha