Inlägg från: Hoppaspåfler |Visa alla inlägg
  • Hoppaspåfler

vi med många barn del 9

Nu har jag pratat med Bm. Hon sa att ett pos gravtest kan inte visa fel men ett neg kan visa fel eftersom man kanske testar för tidigt. Så.. om jag fortfarande är gravid borde det avta ganska snart men är det ett tidigt mf så kan jag blöda i ca en vecka. Antar att det bara är att avvakta nu
  • Hoppaspåfler

Blödningen varade i 2 dygn bara men nu visar testen blankt.
    Kram H...

Symtomen kvarstår väl ett tag...

• Hoppaspåfler

Är fortafarnde osäker på om jag fick mf.. läs och komentera gärna / Kram!

Tog ut spiral (koppar) 6/4

ÄL 11/4

Testat pos med stickor 20/4, pos m cb 23/4

Bim 25/4

Blödde sparsamt 26-27 (mer under 2 tim på fm 26. Blödningen slutat på morgonen 28/4)

Testar neg med CB igår dock bara hållt mig 1½ tim), testar fortfarande pos med teststickor.

Pratade med sjukvården flera ggr i början på veckan. de trodde det kunde vara en blödning utan mf o bad mig avvakta men eftersom jag testade neg m CB igår så räknade jag med mf. MEN alla symtom kvar lika starkt o stickorna visar starkare idag än igår...

Förvånad

• Hoppaspåfler

Tack för ert stöd! {#emotions_dlg.flower}

Har fått tid på NÄl kl 12.45 idag. Hoppas pyret lever fortfarande.
    Om så är faller så är jag i v 5+

Kram H !

• Hoppaspåfler

Tack alla för ert stöd! Gravtest på sjukhuset = neg Hon såg inget på vul förutom en tunn slemhinna i livmodern.
    Hon berättade även att det inte är direkt gynsamma förhållande för en graviditet direkt efter utag av spiral, därav anl att om man blir gravid precis efteråt så är det lättare att få ett mkt tidigt mf. Varför mina symtom som ex ont i brösten kvarstår eller varför jag har blodblandad flytning vissa dagar eller efter mys kunde hon inte svara på.

Så sånt är läget o vad beträffar de skitstickor (gravtest) jag köpt på nätet så åker de i soppåsen nu för de visade pos i morse Gråter

• Hoppaspåfler
    Hej igen!

Denna veckan har det varir full rulle,( som om det inte var det helgen innan med bröllop, konfirmatin o minisläkträff)

Har jobbat lite i församlingen med packning av saker som åker med hjälpsändningar till olika länder och sen har vi ju vår second hand som är öppen två dagar i veckan. När jag började jobba där för några månader sedan så fanns ingen "barnavd" med kläder, leksaker vagnar med mera så jag frågade om jag kunde få ansvar för det och göra iordning en hörna. sagt o gjort nu är det igång och ryktet börjar gå i trakterna så nu säljs det barnkläder, leksaker, vagnar o massa annat till småttingarna. så roligt att få jobba några timmar i veckan med sånt som ligger en nära hjärtat, våra barn och jag sätter priserna, så billigt blir det. Sen är det ju en förmån att själv kunna handla fina billuga kläder till barnen här hemma. De är alla hela rena o välklädda till en billig peng och till o med tonåringarna är nöjda

Idag har min älskade R åkt till sin åpappa 1 v, det är inte roligt men de behöver varanndra de med..Sen vet jag att Ifens son skall hälsa på henne hela helgen så hon kommer ha riktigt kul och jag tror säkert de hittar på ett hyss eller flera Hon har varit lite för aktiv denna veckan så i förrgår tog hon rullstolen  när hon kom hem och till skolan igår., det värkte i höfterna o fotlederna men idag verkade det bättre efter en dags vila. På måndag skall vi till ortopedteknik o prova de nya skorna som kommit.

Lillprins Isak som är snart 17 månader o jag har nästan hela helgen själva då mannen sitter o tentar plus jobbar 7-22 imorogn o 7-14 på Söndag. Fick köpt lite kläder från jobbet till Isak idag så vi har haft lite modevisning för pappan i huset.

Sissta veckan hos oss innan barnbidraget är det ganska tunnt i matkassan men jag har bakat både bullar kakor o bröd med sånt som fanns i skåpet så det känns som lite vardagslyx med go fika emellan tvätt, disk o lek med barnen.
    Känner att jag skulle bli glad om det kunde bli ett  Plus snart... vill ju ha några goingar till..

Kram på er alla o välkommen hit Sawaqi
    {#emotions_dlg.flower}
  • Hoppaspåfler
    tildasplace skrev 2011-05-14 10:55:56 följande:
    Tjing tjing, här är jag, Mamma till 4 och 5te på väg =) äver bonusmamma till 2! va kul att den här tråden fanns!
    Välkommen Jag har 4 egna o är bonusmamma till 3 visst är det underbart!
Svar på tråden vi med många barn del 9