Inlägg från: Panthera leo |Visa alla inlägg
  • Panthera leo

vi med många barn del 9

Hallå alla i nya tråden. Förkylningarna avlöser varandra hemma hos oss. Har lite och göra med andra ord. Två gånger har vi fått vara inne med en av pojkarna men de hittar inget. Han har bara hög sänka och feber och har haft nu i ett antal dagar. Så det är väl bara att vänta. Sen blev min andra son sjuk också så nu har vi två. De andra är än så länge bara förkylda. Själv har man en ljuvlig nackspärr. Men annars är allt bara bra.

Jobbar med hemsidan ganska mycket för er som vill kika www.familjenxl.dinstudio.se . Har varit på Elmia-mässan över påsk och tittat på bilar med fyra av barnen plus den i magen. Och superväder har vi haft med trots sjuka barn.

Hur mår ni andra? Glad Påsk i efterskott.

//Eva med Linn, Gabriel, Isac, Lucas, Alexander, Edvin, Hannah och nytillskott med bf 29 juli.

• Panthera leo

Hoppar in här också. Har ett gäng goa barn jag med och familjen växer. Har sex egna barn födda 02, 08, 09, 09, 09, 10 och en sjunde på väg med bf feb. -12. Har även två bonusbarn födda 91 och 06. Och vi har inga planer än på att stänga luckan .

Vissa känner nog igen mig från min blogg Trillingmamma, gravid, sexbarnsmor och bonusförälder. Och jag känner igen en del här med .

Som de flesta flerbarnsförälder med barn+ så blir man betraktad som ett.. ja... ufo eller nåt. Skönt att prata med andra likasinnade... så här är jag . Hur mår ni??

• Panthera leo

Nu har vi förökat oss i familjen igen. Den 27 januari fick vi en son, 3855g och 51cm. Han ska heta Leon är det bestämt. Allt gick bra och vi kunde åka hem dagen efter.

Nu leder grabbarna duktigt med hela sex till antalet mot tre tjejer. Hmmmmm.

Han smälter in i familjen som handsken i facket, eller hur man nu säger .

//Eva
  • Panthera leo
    Min stora familj skrev 2012-02-04 19:30:39 följande:
    Säger grattis här med

Sååå Sööt..
    mvh Camilla  
    TACK TJEJEN .... oj caps lock hahahaha...

Hoppas att ni alla mår bra.

Kramar
  • Panthera leo
    Mother of 8 wildkids skrev 2012-02-05 00:37:18 följande:
    Nu har vi bytt ut magsjukan mot värsta förkylningen :( en sonen har legat helt däckad i två dagar :( och nu har tre till trillat dit :(
    Och på allt är den -30 ute
    Så tråkigt
    Larsan skrev 2012-02-05 20:45:30 följande:
    Grattis Panthera Leo!! 
    Tack ni ...

Oooh nej, magsjuka. Hoppas det inte blir långvarigt. Peppar, peppar så har vi klarat oss väldigt bra från den andra året i rad. Fråga mig inte hur vi gör för att slippa.

Krya på er massor!
  • Panthera leo

Tack alla för gratulationer <3.

Mjölkmaskinen är vi också sugna på, någon som vet hur man kan få tag på en sådan. För här går det åt massor med mjölk . Om jag inte får tag på en maskin så köper jag tre kor i stället... så man slipper åka skytteltrafik till Ica. De garvar varje gång jag kommer och ska handla mjölk och blöjor typ...

Svar på tråden vi med många barn del 9