vi med många barn del 9
Oh måste bara komma in o dela våra glädje ;)
Idag tog äldsta sonen körkortet :D efter mycket kämpande med teorin så gick de äntligen vägen :)
Oh måste bara komma in o dela våra glädje ;)
Idag tog äldsta sonen körkortet :D efter mycket kämpande med teorin så gick de äntligen vägen :)
Glömde ju säga att jag hette Malin79 tidigare ;)
Nu har magsjukan hittat hit ;( inatt blev vi 4st dåliga samtidigt med en toa :(
Aja nu e vi bättre men inte bra, och hoppas de andra klara sig.
Jag hann iaf med premiär turen med sonen igår ;) märklig känsla att min lilla pojk nu får köra bil ;) dock e han inte så liten längre ;)
Flerbarnsmamma de låter ju toppen ;)
Här e de noga med men men inte funkat :(
Hur många korn tar ni ?
Ja jag undra oxå från vilken ålder?
Här har vi ändå haft tur och 3 av barnen har bara haft diarré ett kort tag
magsjukan verkar vara över för denna gången phu, 3 st har klarat sig ÄN så länge peppar peppar, men nu har minsta blivit dunderförkyld ist =( det är inte lätt att vara liten =( men nog hellre de än att hon får magsjuka, hon e så lite och nätt i vanliga fall så de skulle ju knappt finnas nå kvar om hon skulle få de,, nu håller vi tummarna att det är över för denna gången,, kollade i en dagbok/almenacka jag har och det är precis på datum ett år sedan vi hade made magsjuka sist och den gången fick vi de alla utom 1 inom 24 tim och både jag och mannen dålig samtidigt =( det var inte kul,,
aja nu hoppas vi att vi har gjort vårat detta året =)
Panthera leo
Oh grattis till prinsen ;) sicken sötnos :)
Nu har vi bytt ut magsjukan mot värsta förkylningen :( en sonen har legat helt däckad i två dagar :( och nu har tre till trillat dit :(
Och på allt är den -30 ute
Så tråkigt
Magsjuka gick över fort skönt nog men inte denna förkylning :(
Godmorgon ;) vad du låter pigg ;)
Här är de sjukstuga då de heter duga och jag e smått galen på detta nu :/ måtte de ge med sig snart,
Dock är jag sugen på att jag göra panerad kycklingfile till middag ;) såg så gott ut när de gjorde de på tvn igår ;) och lätt ;)
Skoj med fb ;) man blir lätt lite små beroende ;)
Inte många som skriver här nu :/
Men vill bara önska er alla en glad påsk ;)
Oj så länge sedan nån skrev här !