Inlägg från: Hoppaspåfler |Visa alla inlägg
  • Hoppaspåfler

vi med många barn del 9

Hej! Ja det var då jag som hette frog tidigare så ni får gärna ändra där.Det var ju ett tag sedan och mycket har hänt i livet men bara bra saker med facit i handen.  På Lördag gifter jag mig och sen är bebisverkstaden igång
    I familjen finns 7 barn i åldrarna mellan 15 mån och 18.5 år. Alla är inte hos oss samtidigt.
    Har tidgare idag varit hos ifen och tagit en fika med minstingen som är min bonusbebis varannan vecka.
    Härom dagen lämnade jag kläder Rebecca vuxit ur och idag fick vi ett par regnbyxor med oss som hennes minste inte kunde ha längre. Bra när man kan byta med varanndra

Kramen!

• Hoppaspåfler
    Hoppaspåfler skrev 2011-04-03 18:08:54 följande:
    Hej! Ja det var då jag som hette frog tidigare så ni får gärna ändra där.Det var ju ett tag sedan och mycket har hänt i livet men bara bra saker med facit i handen.  På Lördag gifter jag mig och sen är bebisverkstaden igång
    I familjen finns 7 barn i åldrarna mellan 15 mån och 18.5 år. Alla är inte hos oss samtidigt.
    Har tidgare idag varit hos ifen och tagit en fika med minstingen som är min bonusbebis varannan vecka.
    Härom dagen lämnade jag kläder Rebecca vuxit ur och idag fick vi ett par regnbyxor med oss som hennes minste inte kunde ha längre. Bra när man kan byta med varanndra

Kramen!
    Om TS ändrar min familjeinfo så är det som följer nu då: Angelica 18, Amanda  17, Zacharias 15, Rebecca 7, bonusar är pojk 10, bonusflicka, 7och pojken Isak 15 månader
    9 April blir jag fru <3
  • Hoppaspåfler

Hej i tråden! Grattis till Plus evanor69, det måste kännas helt underbart! En {#emotions_dlg.flower} till er.
    Själv har man hunnit bli fru denna helgen som var och innan det åkte spiralen ut så nu hoppas vi på ett litet syskon i familjen.
    Kram på er alla!!

• Hoppaspåfler
    Mirkamu skrev 2011-04-24 20:12:13 följande:
    Hej hej Hoppas att alla har haft en strålande påskhelg {#emotions_dlg.flower}
    Ville bara berätta att jag har plussat igen, fick det första svaga plusset i måndags och i onsdags vågade jag mig till att köpa en cb digital
    20/4-11

Känns härligt och jag hoppas verkligen att denna graviditet går som det ska
    Grattis {#emotions_dlg.flower}  Här är en till som testa svagt pos i Onsd men inte vågar tro på det riktigt så det är bör väl stanna i tråden ett tag till. Har bim imorgon men som sagt ett svagt, brett, ljusblått streck var det, la det i ett påskägg till mannen. Men jag vill testa ett digital också innan jag ropar Hej! När har du bim?

Kram H
  • Hoppaspåfler

Blir så ledsen, påskafton blev svagt plus på vanliga cb plus och ett svagt pos på stickor.. tyckte väl när det är bim o allt att jag kunde kosta på mig ett cb med veckoindiktor så jag kunde få veta hur långt jag gått. Men då står det "inte gravid"

tårarna är många.....

• Hoppaspåfler

Jag har plussat på flera test nu men började blöda idag på bim +1

• Hoppaspåfler

Gick o la mig o sov ett tag, behövde koppla bort tankarna lite..
    Nu är jag väldigt detaljerad i min förklaring så ni får ursäkta. När jag går på toa o har kissat så kommer det rosa/ljusrött blod på pappret.Inte flytningsaktig/geleig,  behöver inte O.B. eller annat. När vi myste tidigare så kom det igen men sen inget efteråt. Symtomen kvarstår, vilka är: illamående, ömma bröst o huvudvärk, trötthet.

Ringde 1177 och pratade med en mkt trevlig ssk som inte tyckte jag skulle oroa mig så länge jag blöder så här lite och symtomen kvarstå. Enligt henne är det inte ovanligt med en blödning i tidig grav pga att livmoderstappen är väldigt känslig o små blodkärl kan brista. Sen tyckte hon jag skulle ringa Bm imorgon.

En lite strimma hopp finns kvar men den är också väldigt liten...

Tack för ert stöd! Kram H !

• Hoppaspåfler

Tyvärr så tror jag det är kört för min del Det bokstavligt talat rann ur mig när jag satte mig på toa igår kväll ( förlåt detaljer )så jag satte in en ob o resten är som det är.. fortfarande ont i mina bröst o illamående, men sånt kanske stannar kvar ett tag.. Bad ifen titta på mitt cb om jag inbillat mig ?:et men hon såg det också.. Så nedrans trist, har väntat många år nu på en liten igen.....

Kram H !

• Hoppaspåfler
    ifent skrev 2011-04-25 08:44:23 följande:
    Hej

Solen skiner, fåglarna kvittrar, havet ligger stilla, Trinity gungar, Neo tittar på tv, de andra sover och jag dricker kaffe en helt ok morgon

Vilken underbar påsk det har varit, barnen har varit ute på campingen från tidig morgon till sen kväll. Alla barnen har hittat sina kompisar från förra säsongen och nu har även Trinity en kompis att gå iväg till och leka med.

Hoppas ni har haft en underbar påsk.

Grattis Mirkamu och Storafamiljen till plus

Kram
    Catta
    Tack för att du finns min vän {#emotions_dlg.flower}
    7 årsedan snart sen vi lärde känna varanndra. Gott att du finns så nära, kommer sakna dig i sommar.
    Kram H !
Svar på tråden vi med många barn del 9